Englemamma, prøver igjen... Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hvor tidlig begynte dere førstegangsgravide og få trange bukser?? Jeg syns det er sååå tidlig, at jeg føler meg jo bare feit.... Når begynte dere med mammabukser?
..snøklokke.. Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor er uke 14 tidlig å få mage? Det skjønner ikke jeg. Det er jo individuelt, som alt annet. Livmoren er kommet opp av bekkenet, og trykker tarmer og andre involler oppover, og det må da nødvendigvis bety at magen må vokse.. Det har jo ikke så mye med størrelsen på barnet å gjøre enda..
endelig gravid28 Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Var så heldig å få låne noen mamma-bukser av en venninne med en gang jeg ble gravid så jeg begynte med de etter første måned jeg.. Hehe, følte meg oppblåst fra starten av og hater at buksa er stram i magen, dessuten er buksene fine/syns ikke at det er mamma-bukser. Kjempedeilig!
endelig gravid28 Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Forresten har jeg ikke sett noen fine mammabukser i butikken noen gang.. Det lurer jeg jo på....
..snøklokke.. Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 ikke jeg heller har funnet noen fine bukser. Må ta en tur til byen og sjekke feks Noa Noa, bukser med strikk og slikt. Er ikke alltid det er så mange fine, litt kule mammabukser. Mange ganger er de så kjedelige syns jeg..
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 synes H&M har fine mammabukser jeg og tihts/tunika er kjempe digg og gå med
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Er i uke 15, og kjøpte meg to mammabukser i forrige uke. Jeg kjøpte de på Den kule mage, der har det maange fine bukser. Kjøpte en dongeribukse og en hvit, og samboeren lurte på hva som var forskjellen fra vanlige bukser Det er den beste investeringen så langt, haaater at det strammer over magen! Jeg synes heller ikke det er tidlig å få mage i uke 14. For folk som ikke kjenner meg synes det nok kanskje ikke veldig godt, men jeg merker det veldig selv!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 handlet du da på nettbutikken eller er det en butikk i nærheten av deg ? Er ikke de buksene litt dyre? eller tar jeg feil ? hehe.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 synes at dersom du skal ha fine mamma klær så må du opp i pris, er dyrt når du bare bruker det så lite,.. mener eg..
<3<3November Prinsesse<3<3 Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Uke 14 er ikke tidlig:) Her begynte mage å syntes i uke 8...har brukt mammabukser de siste 4 ukene, er også i uke 14 nå... 2WEAR er et ålreit buksemerke, mener det er på den kule mage du får de. Det er ikke godt når det strammen over magen. Lykke til!
Student89 Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er 13 uker på vei i dag. Og jeg kan ikke ta på meg mine gamle bukser lengre, har ikke gått opp mer enn 2 kg ca.. men magen er blitt større. Folk sier de ser det på meg, og gjetter at jeg er gravid, fordi jeg har fått gravid-mage.. Har enda ikke gjort det offentlig, så er litt skremmende at folk ser det så godt allerede .. men men..
Sara Maria Skrevet 2. juni 2010 #12 Skrevet 2. juni 2010 Jeg synes smileyen din er feil vei, jeg ville heller sagt trange bukser :-) Det er jo bare en såååååå hyggelig grunn til at buksene strammer! :-)
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 2. juni 2010 #13 Skrevet 2. juni 2010 Enig i at smileyen går feil vei! :-) synes det er kjempestas at magen vokser, og nå som endel har fått vite det har jeg mer lyst til å fremheve den lille magen enn å skjule den. Den kule mage har butikk i Jac Aalls gt på Majorstua og på Glasmagasinet. Buksene er dyrere enn på H&M, men jeg liker de veldig godt. Synes også de har veldig mye annet fint der.
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2010 Dere gjorde det lettere :-) skal ha smilefjeset den andre veien nå.... Jeg trodde bare at det var altfor tidlig, og følte meg bare feit... Men skjønner nå at det er normalt, skal prøve å se lysere på vektøkningen og magen nå :-) Takk alle sammen...
Sara Maria Skrevet 2. juni 2010 #15 Skrevet 2. juni 2010 :-) Og om ikke så lenge er det en ordentlig gravidmagekul der nederst på magen, jeg gleder meg også til den kommer og jeg ikke føler meg lubben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå