Gå til innhold

Da er jammen meg jeg også over kneiken:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett på hodet inn i andre trimester, og det føles godt! I morgen har jeg time til ultralyd hos gynekologen min, og det gleder vi oss til. pga streik må nok hele familien være med, så det kan bli spennende å se hvordan guttene syns det er:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vellkommen inn hit:) er så godt å være over den verste kneika, føler allefall at jeg slapper mer av etter jeg kom inn i 2 Trimester. Lykke til på Ul i morgen da:) Jeg har fått time på Torsdag, blir spennende:)

Skrevet

Ja, jeg håper jeg får slappet mer av fremover. Har vært mye mer tanker i dette svangerskapet enn i de tidligere.. Er liksom mer redd for at noe skal skje denne gangen.. Såg og hørte baby med hjerteslag når jeg var 9 uker, pga jeg datt når jeg syklet. Likevel er jeg nervøs for morgendagen, og er ikke sikker på at guttene bør være med..

Skrevet

Var da enda godt du hørte Hjertelyden enda du var så tidlig da:) Skjønner godt at du er nervøs det er jeg oxo.. er guttene gammle da? får håpe allt er i orden , Tvi tvi:)

Skrevet

Guttene er 4 og 6, så det er små karler enda:;)

Lykke til du også på torsdag! Er det ordinær ul, eller tidlig?

Skrevet

takk for det:) ja da er det kansje lurt om de venter utenfor, selv om det bare er artig om allt er bra.. Det er tidlig, bestillte privat fordi jeg var usikker på terminen.. har ikke ordiner før 30Julig og da er jeg mest sannsynligvis over 18 uker... enn din Ul ?

Skrevet

Jeg har fått time i midten på juli, da skal jeg være 18 uker eller noe slikt.. Jeg er 12 nå. Så det blir spennende! gleder meg stort, og gleder meg til jeg kjener liv, og virkelig kan slappe av fordi babyen selv gjør seg til kjenne.. På ul i juli skal det også avgjøres når jeg skal ta ks, dette pga smalt bekken. Så det blir en stor dag!

Skrevet

ja det skal bli godt når man kjenner liv.. nå kjenner jeg bare smerter.. Så spennende det blir da:) Tok du Ks på guttene oxo? håper på vanlig fødsel hær, tror ikke jeg skal ha noen grunn for Ks heldigvis:)

Skrevet

God morgen! Måtte legge meg igår, er trett om kveldene, og mer våken om morningene for tiden. Andremann endte i ks, og det var på vippen at første mann gjorde detsamme. Han klarte de å dra ut. Men han på 4 kom ikke ned i bekkenet. MR senere viste også et smalt bekken!

Så jeg gleder meg til å vite at jeg ikke går en slik fødsel til i møte.

Hvorfor har du smerter? Er det strekksmerter og mensmurringer du tenker på?

Skrevet

Og velkommen inn hit til oss!

Skrevet

såpass, da er det enda godt at du har fått bekreftet at d ikke blir flere sånne fødsler da;) jeg la mg jeg også.. lite energi hele dagen og supertrett på kveldene:P ja er mensmurringer og stikking, har også begynnt å få smerter i korsryggen og nedover ... håper bare det blir bedre å ikke værre fremover:)

masse lykke til i dag på UL, skal krysse fingrene for dere:)

Skrevet

Tusen takk:) Ul gikk strålende! Vi fikk se en liten fullkommen baby som hoppet og veiva med armene. Guttene syns det var stas, særlig med ul-geleen på magen, hehe.. Nå skal jeg slappe av og nye ukene og månedene som kommer. Gynekologen kan sine saker, og alt såg helt flott ut. Han sa også at statistikken er på vår side siden vi har to friske barn fra før. Men tankene har jo vært der for det. Men, nå er jeg glad og lettet:))

Skrevet

nemmen det var jo kjempe bra:) ja de tankene tror jeg de fleste får til de har bekreftet at allt er helt fint.. kos deg masse med guttene og den lille friske i magen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...