Gå til innhold

Det kommer en pipelyd i brystet mitt når jeg trekker pusten. Noen som vet hva det kan være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trakk pusten dypt, og hørte/kjente en pipelyd i brystet. Er på venstre side. Nå kommer det hver gang jeg trekker pusten dypt. Ikke når jeg puster vanlig.

Er ikke forkjøla. Har vært vond i rygg og bryst de siste dagene, men tror det er muskulære plager.

Noen som har opplevd liknende? Begynner det liksom bare av og til å lage slike "pipelyder" uten grunn?

Fortsetter under...

Skrevet

lungebetennelse eller punktert lunge. Oppsøk lege snarest!!!!

Skrevet

Ved punktert lunge vil du ha pustevansker , særlig ved utpust. Jeg tenkte lungebetennelse etter hvordan du beskriver smertene og symtomene. Har du feber?

Skrevet

Nei, ingen feber...

hmm, føler meg ikke syk heller. Eneste er at jeg føler jeg er litt "tung" i brystet på en måte. Blir også litt hostet hvis jeg puster godt ut. Men ingen ting ellers.

Skrevet

Kanskje lett astma.

Lungebetennelse og denslags er usannsynlig så lenge formen er fin ellers.

Annonse

Skrevet

Kan være absolutt INGENTING :-) Og etter symptomene å dømme er det akkurat det, nix nada nothing. Ingen plager ellers? Fortsetter det, kan det jo være litt astma, men det høres usannsynlig ut. Spesielt når du ikke har andre symptomer som tung pust, plager ved anstrengelse osv. Hadde du vært slapp, hatt hoste og feber hadde man kunnet tenke i retning bronkitt, evt. pneumoni. Men alle kan få pipelyder når man trekker pusten dypt nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...