Gå til innhold

BRAGE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg kalle lillegutt for det? Mannen sier nei,men jeg sier ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns navn er en ting forledrene skal bli enig om...

Skrevet

Det er et flott, stolt og nydelig navn.

Skrevet

barna kommer til å kalle ham drage, men det går nok over ...

Skrevet

Flott og tøft navn!

Skrevet

Jeg kjenner 3 små gutter som heter Brage, synes det er et flott navn :-) Men vil ikke mannen din, så vil han ikke....

Skrevet

Du KAN jo selvsagt gjøre det, dersom gubben din godtar det, du KLARER jo å skrive dette navnet på arket som kommer i posten, men navnet er grusomt. Tenker på en liten, lilla drage; Spyro The Dragon.

Skrevet

Så latterlig å spørre oss DIB-damer om det. Du kan jo selvfølgelig kalle han det, men det innebærer jo SELVFØLGELIG at mannen din er enig. Er han ikke det, så finner dere et annet navn! Enkelt og greit, ikke et spørsmål som er opp til oss å avgjøre.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Det er tøft og på lista mi:)

Skrevet

Er vel litt vanskelig å bruke navnet hvis mannen sier nei? Begge foreldrene bør være enige. Jeg er forøvrig enig med mannen din...

Skrevet

syns navnet er nyydelig! det gjør både meg og mannen her...men andre rundt oss er ikke enig....

og en annen ting...hvis noen har lyst å kalle noen for noe hva navn angår så finner de nok på noe hvis de virkelig vil...uansett hva de heter..

men nå har ikke jeg så mye til overs for disse "poppis navnene"

brage er er ett sterkt flott navn som ikke alle heter...:)dessverre så bryr man seg litt for mye om hva alle syns ellers hadde vi gått for dette navnet hvis det viste seg å være en gutt;) hadde det ikke vært for at storebror her pluss besteforelder på begge sider ikke likte det hadde vi dritt 10-0 i alle andres meninger:P

Skrevet

MEN ikke bruke det nei, hvis ikke mannen din er enig...det blir feil...lykke til videre i navnejungelen;)

20:54 her også...

Skrevet

Ler litt når jeg hører navnet, for dattra mi påstår hardnakket at det går en gutt som heter Drage i barnehagen :) Men et nydelig navn er det, litt sånn staut og sterk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...