Gå til innhold

Jeg har hatt kobberspiral i 1,5 år og nå har jeg noen rare mens smerter etter eggløsninga, kan det være et tegn på at jeg er gravid?

biie

Anbefalte innlegg

Ja i tillegg så er det litt blod i utfloden. kjennes ut som at der er en sjanse har for at jeg er gravid (jeg har to barn). Eller kan det være noe slags infeksjon?? noe rart på gang her.....ikke kjent det slik tidligere med spiralen innabords..

er det noen som vet/ tror noe om dette? har noe liknende hendt deg?

Fortsetter under...

Hei.

Kan ikke svare på om du er gravid el ikke, men jeg hadde utrolig mange plager med kobberspiral, og hadde ofte menssmerter rundt eggløsning og noen helt forferdelige blødninger v menstruasjon.

På slutten kjentes det ut som om magen min var konstant hoven og øm, og det var ikke noe godt. Jeg fikk et nytt liv da jeg tok den ut.

(Ble selvfølgelig gravid rett etterpå;)

Jeg ville fått dne skjekket hvis jeg var deg, kan jo være den har forskjøvet seg el noe. Hvis du er gravid, burde du vel få tatt den ut ganske fort, eller?

takk for for svar.

det er jo liknende til hvordan jeg føler meg, at jeg kjenner noe/smerte i magen hele tiden. jeg har også tenkt på at den kan ha flyttet på seg...

har bestilt lege time, så får sjekket dette iløpet av denne uka. tror den skal ut uansett... men vet ikke hvilke prev. jeg skal ta da.. eller uten..

Fikk satt inn en kobberspiral etter førdselen av førstemann, hadde hatt den i ca 14 mnd da jeg begynnte og blø uregelmessig (kun små blødninger).

Satte meg opp til GU etter ca 1 mnd med det da jeg forsto noe ikke var helt som det skulle, da fannt jeg ut at kobberspiralen hadde dratt seg opp i livmorshalsen og at de ikke funket som den skulle (jeg gikk rett pg slett uten prev. uten å engang vite det selv). Ca 2 - 3 uker etterpå fannt jeg ut av at jeg var gravid..

Høres ut som noe av det samme.. mitt råd til deg er å ta en GU og se hvordan det ligger ann med kobberspiralen din.

Fra meg anonym rett ovenfor; glemte å skrive at mine blødninger kom av at spiralen lå å gnagde borti vevet (eller noe lignende) i livmorshalsen (ikke noe farlig i følge gynekologen min).

Annonse

Jeg fikk tatt ut spiralen for 12 dager siden, orket ikke å gå å være å urolig og kjenne mens smerte i 3 av 4 uker hver månde. Kobberspiralen skaper ofte sopp, og det hadde hendte hos meg...

Men jeg gikk over ikm ei hel uke. Tok en g.test igår som var neg. og idag fikk jeg tr:) (som sakt hadde jeg symt. og følte meg gravid)

Så nå kan jeg slappe av igjen. Tenkte veldig på om vi kom til å få en liten en til i huset, syntes tanken var koselig, men i praksis ville det blitt kaotisk med at mange planer måtte blitt endret.

Jaja ute av tankebobbla nå og tilbake til hverdagen:) skal prøve meg på hormonspiralen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...