Gå til innhold

Dere som bruker voksduker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd noen forskjeellige fra jysk og fargerike, og får ikke av tomatflekker, dette er jo litt krise ettersom vi spiser mye pasta/ makrll i tomat, har dere noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en blank plast duk på spisebordet. aldri hatt problemer med flekker på den, sprayer på jif universal eller jif kjøkken og tørker av med våt klut. Vips, fin som ny.

Skrevet

er det forskjell fra voks og plastduk da kansje? Jeg hr prøvd alt av vaskemidler og ta det med ei gang,men likavel vlir det rosa meerker, kn hende det er noen drittmerker jeg har prøvd, men er jo kjedelig hvis de dyrere også bli sånn..

Skrevet

Jeg har i alle fall ikke noe problem med å få bort flekker på den vi har. Hender jeg må gni litt, men får alltid av flekkene.

Min er kjøpt på Princess, etter målene på bordet. (meter vare) Har hatt den i ett år ca, og den er like fin, bordet og duken er i bruk nesten hver dag.

Skrevet

På tekstilvoksduker vil du desverre ikke få vekke tomatflekkene.

På gammeldagse voksuker med ordentlig plastbelegg får du garantert av flekkene:)

Skrevet

tekstilvoksduker kan du vaske i maskin på 40 grader,da blir de rene.

Ha bare på lav sentrefugering og la dem drypptørke.

Voksduk er jo bare å tørke av.

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken type voksduk jeg har, men virker nå som den gode gammeldagse typen. Men jeg har samme problem som HI, får ikke av røde flekker. Mulig fordi jeg ikke tar de med EN gang? Står gjerne litt før jeg får tid til å vaske rent.

Hvor kjøper dere disse "tekstilvoksdukene" som kan vaskes på 40 grader? Tror ikke de voksdukene jeg har hatt er slike som kan vaskes, da smelter de vel.. :-)

Skrevet

Får røde flekker her også om jeg ikke tar det med en gang, kan ikke vente til vi er ferdig alltid heller. Jeg har gitt opp, får vi gjester utover det normale skifter jeg voksduk. Har flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...