Gå til innhold

Jeg har helseangst- livredd for brystkreft!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen kloke ord? En kollega av meg i 20-årene har nettopp fått diagnosen brystkreft, og det har gjort at jeg har blitt livredd for det selv..... :( Problemet er bare at jeg er så redd for å kjenne etter, tenk om jeg finner en kul!! Jeg er 31 år. Er det stor sjanse for å få brystkreft i denne alderen? Jeg føler meg liksom sikker på at jeg har det, til tross for at jeg ikke har kjent på brystene mine og kjent en kul. Legen min kjente over dem for 11/2 år siden, og da kjente han ingenting. Ja, jeg vet det- jeg er ikke helt "frisk" på dette området......:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke be om en mamografi da? Fordi du er redd? Eller få legen din til å sjekke igjen?

Ellers er det lurt å kjenne etter en gang i blant, gjerne rett etter mensen. Jeg får mye "hormonkuler" i forbindelse med eggløsning, og vet at de blir borte i løpet av noen dager når jeg får mensen. Har tatt mamografi 2 ganger, da de noen ganger ikke har blitt borte sånn som de pleier. Alt har vært bra!

Skrevet

HI her. Takk for svar. Jo, jeg burde jo bare bestille time... Jeg er bare så redd for at de skal finne noe. Får vel bare ta meg selv i nakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...