Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Har nettop bestilt meg voksi urban og nytt bilsete. Dette kom på under 3000. det syntes jeg er billig. 1598,- voksi urban og 1143,- for akta graco ligico s. og frakten KUN 160kr Vil si dette er billig. De hadde mange billige vogner også for de som ønsker Deler denne siden med dere nå Håper det faller i smak;) http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=startsida
Pirkeanonym Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Du må jo plusse på 25% moms, så da er det ikke noe særlie billig.
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Nei du må ikke det vettu. Har nettop betalt og det ble trekt fra min konto det som det kostet!!!! Hverken mer eller mindre!
happygilmore Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Hei! Du må nok sannsynligvis betale toll/moms når pakken ankommer, jo... Da får du enten hentelapp fra posten med oppkrav eller brev fra tollvesenet, mener jeg. Men mulig du har spart penger uansett
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 dette står på siden til kopbarnevagn.se: För att handla hos KöpBarnvagn ska du vara 18 år. För att kunna handla mot faktura eller delbetalning behöver du ha ett svenskt personnummer. Våra priser inkluderar moms på 25% Så hun har nok spart en del penger, da hun ikke trenger betale momsen når pakka kommer:) Good for you "2Gullbarn med ett gull i magen"!!
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2010 Takk Linyen-Mamma til Mathias<3 Handler ikke uten å lese alt jeg da, men kansje noen gjør det! MEN det var et forslag om noen ville spare litt penger. Den som ikke tror på det får være. Jeg har i alle fall spart noen kr
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Billig der.. Men går det ikke ann å kjøpe barnevogn over nett? Syns det var råbillig, så kunne tenkt meg en ny vogn nå som feriepengene har kommet, men det går ikke?
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2010 Hmmm..... etter det jeg har lest der skal det gå å bestille barnevogn også... hadde planlagt og kjøpe en selv litt senere! Må se litt mer på det
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2010 Da er mest sannsynlig den varen utsolgt. Jeg testet med en vogn og den kom i handlevognen med en fraktpris på 160kr
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 För att handla hos KöpBarnvagn ska du vara 18 år. För att kunna handla mot faktura eller delbetalning behöver du ha ett svenskt personnummer. Våra priser inkluderar moms på 25% Hvordan får du handlet ? eller kanskje du har svenskt person nummer? eller er det bare jeg som ikke skjønner hehe.. har jo funnet vognen jeg vil ha der, som i norge her koster 8200 og inne her er det 5650 for den
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. juni 2010 #12 Skrevet 2. juni 2010 er vel bare at man ikke kan handle mot faktura eller delbetaling uten svensk personnr. Om du betaler over nett kan man vel handle i vei:)
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2010 Jeg betalte med visa! Da ble det trekt med en gang Må ha svensk person nr hvis du ska betale litt og litt, betalingsavtale!! Så da valgte jeg og betale med visakortet:) Føltes sikkert for jeg måtte logge meg inn på nettbanken min for å få betalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå