Gå til innhold

Pigmentflekk midt i panna....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ca 4x4 cm.....

Denne kom helt i begynnelsen av svangerskapet, og lurer på om dette er noe som bare tilhører disse 9 mnd, eller om det er noe jeg må leve med forever??

Ser jo ikke pent ut...., og verre blir det jo med litt farge i ansiktet...

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer...hehe...huff, det skal ikke være enkelt! Har ikke så mye å bidra med jeg, men har tenkt en del på disse fine følgene av svangerskapet. Jeg har så lyst til å ta litt sol, er bleik som et laken og føler meg bare helt gugg, men er redd for sånne flekker...noen som vet litt mer fakta om disse?

Skrevet

Takker IKKE for den gratulasjoen :)

Nei, får så inderlig håpe at dette forsvinner, har ikke solt meg nevneverdig heller, og den kom jo tidlig, før varmen slo inn....

Blæh.... kan tåle mye alså, men dette kunne jeg vært spart for...

Men men.., får smile anyways :)

Skrevet

Ingen regel uten unntak,men sånne pigmentflekker skal normalt sett ikke forsvinne etter graviditet,desverre.

Det er en av grunnene til at vi gravide skal være litt forsiktig i sola..

Skrevet

Hei. Jepp, fått en midt i panna jeg også etter å ha vært ei uke i syden nettopp. Blæh!

Skrevet

Skal avgårde i morgen og kjøpe sunblock til den hersens flekken.....

Men da vet jeg hvertfall litt mer om dette her, og det er jo ikke verst bare det :)

Skrevet

Ei venninne av meg fikk en del pigmentflekker i ansiktet i sin siste graviditet, de kom av sola. Og de gikk ikke vekk etter endt svangerskap. Hun har tatt laser for å bli kvitt det, og det måtte mange behandlinger til.

Så håper for deg at det bare er svangerskapet som spiller deg et puss og at det går vekk av seg selv.

Jeg er "livredd" for sola og er der minst mulig. Smører med faktor 15-20 når jeg beveger meg ute, men sitter ikke pal i sola akkurat. Jeg har begynt å få en del fregner på nesa, det får jeg til vanlig og, men ikke så store og tydelige som nå, så derfor jeg er ekstra påpasselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...