Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er 40 år og som en stor overraskelse ble jeg gravid igjen med nr. 3. Med den første var jeg 25 år og hadde bekkenløsning og gikk 15 dgr overtidig og måtte ta hastekeisersnitt. Med den andre var jeg 32 år og hun måtte forløses 1 mnd før termin, da jeg hadde morkakesvikt. Hun var født med hull i hjertet og ble operert da hun var 6 mnd gml. Begge barna mine er friske. Så nå sitter jeg her i 10. uke og har fått innkallelse til duotest om 14. dager, mange motstridende følelser. På den ene siden har jeg ikke lyst til å vite om det er noe galt med fosteret, men på den andre siden har jeg lyst til å være forberedt. Hva gjør jeg om det viser seg å være noe galt? Det er jo mitt barn uansett. I all usikkerhet har jeg bestilt ultralyd i morgen på privat klinikk hvor jeg kun ønsker svar på: lever forsteret/fosterene og termindato. Hvis den timen gir meg de svar jeg trenger tror jeg at jeg avbestiller duotesten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141924118-duotest-om-14-dager/
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Del Skrevet 5. juni 2010 Heisann. Skjønner veldig godt tankene dine. Jeg er selv en kvinne på 39 år, og har termin om en mnd. Har fra før to barn på 7 og 10 år. Da jeg på seinhøsten oppdaget graviditeten var det med vantro. Hadde gått uten prevensjon siden sistemann var født, og lagt i fra meg tanken på flere barn. Min mann var ikke spesielt glad over nyheten, og mente at jeg burde ta nødvendige tester for å sjekke barnet. Dette ville ikke jeg, og har valgt å ignorere alderen min. Har vært måneder med mange tanker. Men har tenkt at vi er voksne og ressurssterke, og klarer også et barn som kanskje ikke er friskt. Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141924118-duotest-om-14-dager/#findComment-141942081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå