MammaTherese84 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er fullstendig fortapt i vår splitter nye Emmaljunga Nitro City som vi kjøpte i dag:)) Vurderte ei stund City Crossen også, men endte opp med Nitro City for jeg synes den er så fantastisk god å trille. Så nå sitter jeg bare å ser på den fine vognen, triller den frem og tilbake...opp og ned med skyggen, kikker i stelleveska, osv...haha Vi er kanskje litt tidlig ute? er 25+6.... Menmen, er uansett kjekt å få i hus!
valkyrien Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Vi kjøpte vogn da vi var rundt 28 uker vi Fant en pent brukt Simo kombi til sinnsykt god pris, så vi bare måtte...
MammaTherese84 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Herlig med sånne gode kjøp! naboen min har Simo kombi og hun er veldig fornøyd!)
*Nøtta* Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 gratulerer med ny vogn! hehe,deilig å være så fornøyd. Jeg har bestemt meg for Emmaljunga City Cross,men venter med å bestille den til august. Vil gjerne ha den lilla,men butikken sa at de muligens kom med andre farger når produsksjonen startet igjen i august,så da tenkte jeg at det holder mtp tiden og kanskje vi får en ny farge. Er bare 20+3 enda da..
MammaTherese84 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 Tusen takk:)) Den lilla er helt nydelig! Blir spennende å se hva som kommer til høsten, da! Vi skulle egentlig bare bestille i dag vi, men så hadde de alt inne, så da slo vi til Det er jo greit å vite hva en vil ha- uansett hvor langt en er på vei:)
mamma.for.2♡ Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 hehe... måtte smile litt da jeg leste innlegget ditt... Kjenner meg så sinnsykt igjen... Vi måtte slå til på en Emmeljunga Citycross for noen uker siden da vi fikk den for halv pris for butikken skulle få ut utstillingsmodellene for å få plass til den nye høstkollektionen som snart kom til butikken. No tar jeg meg selv i å gå bort og se oppi og trille den litt frem og tilbake og gleder meg sååååååånn til jenten vår ligger oppi der! <3 Er 22+6 i dag...
Spinella Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er 21+3 og vi har også kjøpt vogn. En sort Simo kombi. Den var på tilbud, og de hadde bare EN igjen, så da måtte vi bare kjøpe den. Synes det er litt ekkelt å kjøpe så tidlig, så vi har bare satt den i kjelleren, og der får den stå til i oktober.
Noregsgard Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Er 27+1 og har kjøpt Emmaljunga mondial duo combi Kjempenydelig og jeg er veldig fornøyd. Den er litt stor så man må passe på at den går bak i bilen, men jeg kommer til å trille veldig ofte, så en solid vogn er akkurat det jeg trenger
surfepia Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Åh, så heldige dere er som har funnet Vogna med stor V for dere!! Jeg har akkurat begynt å lete og tenker at dette blir et langt lerret å bleke... Jeg bor i Tromsø og kan derfor bare glemme emmaljunga sin nitro city pga de små fremhjulene... Får baby i september og må derfor ha en vogn som jeg kan trille i snø! Men vil så gjerne ha svingbare forhjul. Så derfor har jeg sett på 3 hjulinger. Men det er jammen ikke bare bare å vite hva man skal velge i denne jungelen!!! Er i uke 27, så tenker at jeg liksom må begynne bestemme meg for type vogn snart. Sånn at vi kan begynne sjekke priser rundtomkring... Tar gjerne i mot råd og tips. Er nemlig mangemange år siden sist jeg hadde vogn... Kos deg med vogna, så håper jeg at du blir kjempefornøyd. Den ser iallefall bra ut!! :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 vi har bestemt oss for vogn men ikke fått den i hus enda...begynt på uke 19 idag....ul til mandag igjen....er alt bra da har vi lyst å kjøpe den da...finner vi sportsdelen brukt kunne vi tenkt oss det også kjøpe bagen ny.... har bestemt oss for mountain buggy i limegrønn:) men ul først....
octoberdream Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Det var vel ikke tilfeldigvis Bergen de har til halv pris eller? Da tror jeg nemlig jeg også skal ha meg en tur innom...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Du har ikke vurdert City Crossen da? Jeg elsker den vogna, og savner slettes ikke svingbare forhjul fordi vogna er så lett og smidig uansett;) Stort pluss med den, kontra trehjulingene, er at sportsdelen kan snus begge veier- det er et must for meg, spesielt fram til 1-årsalder og gjerne lenger (snuppa er 1,5 år nå, og bruker fortsatt vogna mye med sportsdelen vendt mot meg, fordi vi da kan snakke sammen underveis og ha litt mer kontroll på ting;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 ooops, den var til surfepia altså=)
2 boys & now pink Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Jeg fikk også min i dag, og sitter på samme måte, og jeg er 22 +1
Lykke_2010 Skrevet 1. juni 2010 #15 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er på nippet til å bestemme meg for enten city cross eller nitro city, for jeg vil også ha en sportsdel som kan snus begge veier. Men er det noen som har erfaring med å få noen av disse to inn på trikk? Jeg har sett at trikken jeg ofte tar er av den gamle typen, og har en bang anelse om at en skal ha en ganske slank og lett vogn for å komme inn...?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 Jeg bodde i Oslo under forrige permisjon, og har derfor kjørt både trikk, buss og bane med City Crossen min uten problemer=) Veldig trygt og stabilt med en firehjuling på bussen også, hvis man må frem for å stemple kortet f.eks. Og siden City Crossen m City Bag er like lett som de fleste trehjulingene var heller ikke vekta noe problem ved ombord/ avstigning, eller inn og ut av blokka/ opp trapper, inn på cafeer el lign. Super vogn på alle måter spør du meg;)
millak Skrevet 2. juni 2010 #17 Skrevet 2. juni 2010 Vi bestilte vogn i dag endte opp med City Crossen vi også,så vi håper den blir bra. Trenger en lett og god vogn som ikke er for stor,så da ble dette den beste for oss. Gleder meg til den kommer om ca 3 uker, er 22+6 i dag
Luna har født. Skrevet 3. juni 2010 #18 Skrevet 3. juni 2010 Kremt....jeg er 14+4 og har allerede bestemt meg haha. Slå den:) Går for Tautonia trehjuling, sportsutgaven...aner ikke hva den heter. Den skal være svart....mmmmmm, Men får vel vente noen uker med innkjøpet hehe.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 3. juni 2010 #19 Skrevet 3. juni 2010 jeg er 21+1. har kjøpt emmaljunga city cross som jeg når som helst venter på tlf fra butikken.. I går var jeg og kjøpte grinseng,kleskap og kommode/hylle, har også kjøpt moses kurv.. stellebord ++ masse andre småting har jeg fra førsteman.. så mangler ikke så mye nå Tror jeg igrunn er ganske tidelig ute, men da slipper jeg og stresse med d mot slutten:D
mamma.for.2♡ Skrevet 3. juni 2010 #20 Skrevet 3. juni 2010 Blir så happy av å lese at du er super fornøyd med Citycrossen din, Lykkeli&gla-venter jente nr2! Gleder meg mer og mer til å gå ut å trille jenten vår i Citycrossen vi har kjøpt!
mamma.for.2♡ Skrevet 3. juni 2010 #21 Skrevet 3. juni 2010 Jo det var det faktisk! Du får håpe de ennå har tilbudet!
Vilde i magen <3 Skrevet 3. juni 2010 #22 Skrevet 3. juni 2010 Vi har også bestilt, venter en teutonia spirit s3 mørkebrun. Og stellevesken som hører til Er 24+2
Sjakai Skrevet 3. juni 2010 #23 Skrevet 3. juni 2010 Vi kjøpte vogn allerede i januar, da var jeg vel ikke 8 uker på vei engang ;p Grunnen til at vi kjøpte den så tidlig var fordi det er en Silver Cross som var til salgs i nærheten av der vi bor og så var den så rimelig og pent brukt. 2500 kr og i kjempegod stand. Så da slo vi til. Men vi skal også ha en emmaljunga mondial duo i beige skinn, den har jeg kjøpt brukt av søskenbarnet mitt, men vi har ikke hentet den enda. Så da får vi to vogner en en bilstol til den prisen en ny emmaljunga vogn koster. Grunnen til at vi skal ha to stk er fordi silver cross er veldig lite praktisk å ha med i bil, og når vi fikk dem så billig begge to går det liksom an å ha to stykker. Emmaljunga vogna vil jo bli brukt i mange år ettersom det er sportsvogn i den, og sportsvogn måtte vi hatt uansett. Så føler vi har gjort et godt kjøp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå