Gå til innhold

hvor * fort* ble dere sammboerer??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi ble sammen et halvt år før jeg begynte på høgskole 45 min unna, så vi flyttet ikke sammen før det hadde gått 1,5 år. Da flyttet han opp til meg, og vi leide oss en leilighet sammen :) Har nå vært samboere i 5 år og har en sønn på 2 :)

Skrevet

Han flyttet gradvis inn hos meg fra ca 2 uker til 4 mnd, men skiftet ikke offisielt adresse før etter 8-9 mnd. Kjøpte leilighet sammen etter 16 mnd. Har vært sammen 2 år nå og har verdens nydeligste datter på 4 mnd. :)

Skrevet

Vi møttes for første gang på et utested 04 juli, og flyttet sammen 11 juli.

Nøyaktig syv dager med andre ord. Mellom de to dagene var vi på en date.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i over 2 år da vi flyttet sammen og fikk samme adresse.. Men så var jeg bare 17 da vi møttes, og ikke ferdig med videregående enda, så jeg bodde hjemme hos ho mor.. Men var jo mye hos kjæresten, men lå sjelden over i skoleuken.. :)

Skrevet

kjent hverandre i 15 år, kjærester i 2.5 år før vi flyttet sammen.

Skrevet

3 år. Og "samboere" skrives med en m.

Skrevet

ble kjærster to mnd etter vennskap, derretter samboere, forlovet oss etter 4 uker.... kjøpte hus sammen året etterpå, fikk barn året etter det, giftet oss 6 mnd etter vi fikk barnet ;) Vi har nå kjent hverandre i 4 år ca.

nå fikk du hele greia hehehe :P

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Når vi flyttet sammen hadde vi vært sammen i 3 mnd, offisielt sammen i en måned og jeg var nygravid (veldig lite planlagt)=P

hadde nok ventet litt til om jeg ikke ble gravid tror jeg.

Nå har vi vært sammen i 3,5 år og har to barn... Slå den =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...