Gå til innhold

hvor * fort* ble dere sammboerer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere kjærster før derer flytta sammen??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi hadde vært sammen i ca 3 mnd før vi flytta sammen.. :)

Skrevet

adresse forandringa var på plass to måneder etter første daten...men bodde der mer eller mindre etter to-tre uker...men ingen av oss hadde barn da. Nå 4 år etter har vi akkurat feira 2års bryllupsdag og har et lite resultat i form av en gutt som snart fyller 10 mnd :)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Møttes på byen, ble med han hjem, ble der tre dager og flyttet inn uken etter. Men offisielt var vi vel ikke kjærester før 3 uker etter vi ble samboere;)

Skrevet

Flyttet inn i vår første felles leilighet etter 3 mnd, men i praksis bodde jeg hos ham fra vi hadde vært sammen i en ukes tid- ca 1 mnd etter at vi traff hverandre første gang!:)

Nå har vi hus, bikkje, stasjonsvogn og unge, og har vært sammen i 6 år. :)

Skrevet

3 mnd:-)

Men vi var sammen hver dag fra vi ble sammen:)

Skrevet

Nesten 4 år. Men nå var jeg "bare" 18 da jeg traff han som jeg senere giftet meg og fikk barn med, da.

Så nå har vi vært kjærester/samboere/ektefeller i snart 18 år tilsammen. OBS! Det blir halve livet mitt, det!! :-)

Skrevet

Litt morsomt og høre :) godt det ikke bare har vært oss som var tili ute med og flytte sammen :)

Jeg flytta inn hos kjærsten min bare etter 2 uker, og nnå har vi leilighet, stasjonsvogn, en gutt på 3år en i magen og har vært sammen i 5 år :)

HI..

Skrevet

Han flytter faktisk inn til meg as we speak :P

Vi har vært sammen bare 2 mnd (idag faktisk), men gode venner i ca 5 år! Så det føles trygt :)

Skrevet

en uke ca, nå har det blitt 12 år :-)

Skrevet

Samme dag som vi møttes. Er det den rette, så er det den rette. Noen ganger er det best å bare hoppe i det. :D

Skrevet

Var sammen i 2 år før vi flytta sammen.

Skrevet

Ca 3-4 mnd her også... Og vi var også sammen hver dag siden dag 1 :) Og vi begynte heldig vis å prøve å få barn tidlig også, for det skulle vise seg å ta en del år og få til :)

Skrevet

Flyttet sammen etter 3 mnd og ble gravid etter 5 mnd. Som noen sier her, er det den rette så er det den rette:)

Skrevet

Hadde vi bodd nære hverandre, hadde vi nok flyttet sammen etter bare noen uker tenker jeg.

Men han bor i Sverige og jeg her på østlandet.

Flytter inn hos han til sommern, og da har vi vært sammen i ca 7 mnd.

Så når man tenker på situasjonen vår, har ting gått rimelig fort i svingene! :)

Skrevet

14 dager.. hehe. r fortsatt lykkelige etter 3 1/2 år og venter ett lite nurk i januar ;)

Skrevet

En uke..

etter 10 år og 3 barn er vi fortsatt sammen ;)

Skrevet

2 år :) men jeg har et barn fra før og da er det naturlig å vente litt, tror jeg :)

Skrevet

Var vell sammen ca 8 mnd før vi kjøpte hus sammen. Imens bodde vil liksom hver for oss,,,, dvs jeg tror jeg sov hjemme ca 1 uke tilsammen iløpet av de 8 mnd:)

Skrevet

han lå over hos meg hver dag etter vi ble sammen..helt til adresseendringen ble satt =) vi henger sammen som erteris den dag i dag.. snart 4 år etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...