Gå til innhold

Hva er best. Lalandia freiesenter i Rødby eller Billund? Danmark.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke, men det i Billund var jo helt nytt i fjor, dessuten ligger det vegg i vegg med Legoland. Det betyr jo at leilighetene/hyttene sikkert er nyere og kanskje litt finere?

Ellers er de nok ganske like vil jeg tro.... samme konsept begge stedene.

Vi reiser til Lalandia Billund i morgen :)

Nå har jo ikke jeg vært på Lalandia i Billund men har vært på lalandia i Rødby. Hva som er best kommer nok an på hva man er ut etter,. Lalandia i Rødby er jo sikkert mer slitt en i Billund siden det er helt nytt, MEN det har en veldig god standard i Rødby uansett.

Hvis man vil ha Legoland, og ikke er så nøye med at man må reise for å komme til hav og strand passer vel Billund best vil jeg tru. Men for oss som elsker hav og strand, samt å kunna ta fergen over til Puttgarden for moro taxfree handel, samt ikke har noen ønsker for legoland, men sverger til BonBon land ( stort tivoli) isteden, så passer desidert Rødby best. T

rur nok du får en fin tur uansett hva du velger, men jeg kan VARMT rekomendere lalandia i Rødby.

Vel. akkurat dette vet jeg ikke noe om. Vi har jo som sagt bodd på feriesentret, og ellers rørt oss lite rundt i Rødbys gater. Har aldrig opplevd kriminalitet på feriesentret. Og ellers bruker jeg ikke sjekke arbeidsledighet, kriminalitet status og innbyggeres nasjonaliteter nå vi drar på ferie.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...