Gå til innhold

Hva syns dere om Rybak som guttenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt hekta på Alexander Rybak, men siden søstra mi har en gutt som heter Alex så kan ikke jeg også ha det.

Men Rybak burde vel funke som guttenavn? Vi heter Hanssen til etternavn. Rybak André Hanssen klinger vakkert i mine ører :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAH!, dagens! Kan du ikke slenge med Didrik også da?! Didrik Rybak Andre Hanssen

Skrevet

Nei, nei og atter nei!!!!

Skrevet

Alexander ser ut som en rømt mentalpasient når han står der med det hysteriske blikket og gnikker på torturredskapet sitt. Det tenker jeg når jeg hører det navnet.

Skrevet

Rybak er et etternavn. Da kan man ikke bruke det som fornavn med mindre det er tradisjon for det.

Skrevet

JAAAAA!!!! At jeg kunne glemme Didrik!

Men vil jo helst at gutten skal kalles Rybak, og Rybak Didrik Hanssen høres egentlig litt tungvindt ut assa...

HI

Skrevet

Didrik Rybak Tangerudbakken Hanssen er finfint navn

Skrevet

Hva med Rydrik? Da hyller du jo begge de musikalske geniene uten at det blir tungvint eller rart?

Skrevet

For noen teite kjærringer dere er!!! Gjør narr av navnet jeg har funnet til sønnen min.... Nå ble jeg lei meg...

HI

Skrevet

Bedre å gjøre narr av det her ovenfor deg, enn at han skal bli gjort narr av på lekeplassen ^^

Skrevet

Jeg tror Rybak betyr fisker på norsk. Så hva med Fisker Hanssen. Råstilig spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...