Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har fått veldig mye hår på hendene, ganske lange også. Er det fordi han onanerer så mye? Jeg synes han burde barbere seg, men han nekter. Synes det er homo å barbere noe annet enn ansiktet. Selv synes jeg det er pinlig at andre skal tro at han onanerer så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei man får ikke hår på hendene av det, man blir blind og halt på venstrebeinet. Makan til uvitenhet;P

Skrevet

Hahaha :-D Ja du får passe på at han ikke får hår inni hendene, blir blind, halt og syk. For et tullete innlegg!

Skrevet

Beklager at jeg er så dum. Sikkert fordi jeg har blondt hår. Ganske mye også. Ser ut som ei høysåte. Det er bare mannen min som har noe særlig oppi hodet. Bare synd med disse hårene på hendene. Ser ut som en sjimpanse. Er onani ekstra vanlig blant sjimpanser?

Skrevet

Sæd = klissete

Masse hår rundt tissen + onanering + sæd på fingrene= hårete fingre

Det er jo ganske logisk da HI.

Skrevet

Så du mener sæd er kuren mot hårløshet :-D Så du mener at skallete menn smører ikke nok sæd på hodet sitt da? Hahaha.

Skrevet

Eller at kvinner som suger mannen sin får mer hår i ansiktet, og hårvekst inni munnen? Eller "Kjære jeg synes håret mitt kunne vært tykkere, kan du ikke sprute meg i håret i kveld?" Mmmmmm ;-D

Skrevet

Det er en kjent sak at sæd er utmerket som hudpleiemiddel.

Skrevet

Sæd inneholder en kraftig antioksidant kalt "spermine". Ifølge enkelte studier skal sæd være fem ganger så effektivt som E-vitamin.

Og oksesæd blir brukt i eneklte hårsalonger for å gi håret eksta glans, skriver howstuffworks.com.

En av ingrediensene er spermine, en type antioksidant som først ble funent i menneskesæd.

Zoe Ruderman, blogger for Cosmopolitan, beskriver sin -"sperm facial" på et eksklusivt spa i New York her .

Spermine er hovedvirkestoffet i anti-aldringskremer fra norske Skinscience:

- Spermine er et biomolekyl som finnes overalt i menneskekroppen, i alle våre organer, forteller Geir-Håvard Kvalheim, gründer av firmaet Bioforskning, som står bak anti-aldringskremene med merket Skinscience .

Spermine betegnes som en antioksidant som motvirker UV-stråling og andre skadevirkninger som fremskynder hudens aldringsprosess.

- Sperminen vi bruker er kjemisk framstilt. Jeg kjenner ikke akkurat til hvordan det lages, men det er naturidentisk, forsikrer Kvalheim.

Skrevet

Så bra! Jeg skal be mannen spyle meg ned i kveld..... Kanskje jeg har hud som en babyrompe imorgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...