Sol Skippertaksdronning Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 ..siden min tid på 2 tri er over..nå er det inn på 3 tri, og siste etappe før fødsel..Lykke til videre resten her inne, nå er det sommer, og vi kan bare kose oss
min lille fotballspiller<3 Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 henger meg også på her- 3.trimester here i come=))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 kan du ikke heller skrive "joho 3 trim neste eller noe sånt!hehehehe:) får jo helt vondt i magen av sånne overskrifter:P kos deg videre ihvertfall og lykke til!!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 Haha, jeg så det etter at jeg posta at overskrifta var litt ukurant..
MammaTherese84 Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 haha, jeg ble også skremt av overskriften, men det hjalp godt på å lese videre!!) Lykke til, gleder meg til jeg også skal videre:))
doble<3<3 Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Hjelpes, kjente bare tårene komme.. men så heldigvis var det bare en kosleig melding.. Om en uke til hopper jeg også om jeg forstår BIM riktig =) Snakkes der =)
Hvn Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Jeg går også over på 3 trimester i morgen.. Koselig det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå