Gå til innhold

Uttak blir på fredag:) Jeg er superspent...

Anbefalte innlegg

Var hos gyn idag også, og hadde folikler på 14, 15, 15, 16 og 17 mm. Setter Orgalutran i tillegg for å forhindre eggløsning, setter mer Puregon, og ovitrelle imorgen kveld. Uttak er kl 9 på fredag, og innsett er kl 13 på mandag.

Så da blir det t/r på fredag og t/r på mandag. Orker ikke være så lenge alene i Køben, og ville blitt på lik pris allikevel hvis jeg måtte bodd på hotell!

Nå er jeg superspent:)

Fortsetter under...

Her går det unna ja:) Men nå er det siste forsøket på en god stund.... har ikke mer krefter og penger etter det forsøket her. Så nå satser jeg på at det kloaffer;)

Tror det er pga helg/søndag at jeg ikke har innsett før på mandagen. Synes å ha lest det her inne tidligere at der er derfor.

Oh yes, jeg holder dere oppdatert. hehe! Synes det er veldig kjekt å prate med andre i lik situajson og heie på hverandre....det trenger man:)

Blir jo superspennende med deg nå håpefull38... du ligger jo bittelitt lenger foran i løypa:)

Annonse

Å, lykke til imorgen!

Jeg hadde også uttak fredag kl 9 og innsett mandag kl ett!

Jeg trodde 3 dager var vanlig, så jeg stusset ikke...

Lurt å reise frem og tilbake 2 ganger, det kommer nok jeg også til å gjøre hvis jeg må ned for uttak flere ganger. Tiden går raskere hjemme enn alene i København tror jeg. Dessuten er det lettere å få fri fra jobb.

Er spent på resultatet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...