Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra tidligere graviditeter hvilke symptomer som kom/ikke kom mellom EL og IKM.

Jeg hører fremdeles til inne på Bli gravid og håper noen av dere som akkurat har blitt gravide kan svare meg..

Hadde dere helt andre symtomer,som om TR skulle komme,eller visste dere at dere var gravide?

"problemet" mitt er at jeg ALLTID får murringer i ryggen 1 uke før IKM og da mister jeg liksom håpet og blir lei en hel uke før TR.

Litt kronglete skrevet,men hååper noen kan svare meg:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ømme pupper...

Skrevet

Hei Ariel 78.

Jeg hadde og har fortsatt mensmurringer og var sikker på at mensen skulle komme. Fikk i tillegg ømme pupper. Er i dag 6+1.

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar dere to:)

Godt å høre at det går ann å ha mensmurringer uansett da:)

Så kan jeg i det minste håpe litt lenger:)

Lykke til videre med graviditeten:)

Skrevet

Da jeg ble gravid første gangen fikk jeg veldig sterke murringer. Jeg var sikker på at jeg skulle få tidenes mens! Så fikk jeg etter kort tid ganske ømme pupper. Etter noen uker roet dette seg og jeg ble ikke spesielt kvalm før jeg nærmet meg slutten av 1 trimester.

Nå er jeg gravid på ny. Har vært mye svimmel og hatt litt vondt i hodet. Også har jeg vært en god del mer trøtt. Det var jeg ikke med nr. 1. Ikke som jeg kan huske ihvertfall... Har også hatt litt sterke murringer denne gangen også, men ikke på langt nær så langvarig som første gangen. MEN jeg testet positivt veldig tidlig - var vel 20 mai. Og unnfangelsen skjedde antakeligvis rundt 7.mai. Så jeg er ikke lengre enn 5+2 eller noe sånt. Så jeg kan jo fortsatt få mange symptomer enda =)

Skrevet

Litt ømme pupper, stikninger!

Skrevet

Hei!

Har nettopp vært i samme situasjoen som deg. Vi har prøvd på nr 2 i 3 mnd og nå ble det klaff :)

Jeg hadde mye av disse murringene du snakker om i de mnd vi prøvde, men denne gangen ble det allikevel litt annerledes. Ble støl på en måte nederst i magen, samtidig med stikningene. I tillegg fikk jeg veldig ømme pupper akkurat 1 uke før jeg ventet mens, men det trodde jeg kanskje var melkespreng, siden jeg nettopp har sluttet og amme. Men det var det ikke. Jeg hadde itillegg sinnsyke humørsvingninger.. uff.. 3 dager før forventet mens, fikk jeg en følelse inni meg at jeg var gravid. Jeg var rett og slett helt sikker, og det stemte :)

Skrevet

Jeg fikk en veldig kvalme 4-5 dager før IKM, etter at jeg la meg om kvelden. Føltes nesten ut som om hele halsen min "hovnet" opp og at jeg kunne spy når som helst!

Ellers hadde jeg ingen andre symptomer. Det var vel det som var så rart! Ingen ømme pupper, ingen kviser osv..

Men 2 dager før IKM føltes det ut som om det var et belte som strammet seg over nederste del av magen min, og på IKM fikk jeg skikkelige mensmurringer. Var sikker på at TR var rett rundt hjørnet. Men det var den ikke!

Testa negativt med billigstrimmel 12 DPO, svak positivt med QR på 13 DPO, sterkere positivt med QR på IKM, og svakt med billigstrimmel på IKM..

Blei litt langt dette her.. Sorry :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...