Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Det går i perioder hvor jeg kan gjøre det opp til flere ganger om dagen. Selv om jeg nettopp har hatt sex med mannen min så får jeg lyst til å kose med meg selv. Og andre ganger så heder det at jeg koser med meg selv før vi har sex. Orgasmen jeg får ved å leke med meg selv er helt annerledes enn den jeg får med mannen min. Begge er fantastiske, men veldig annerledes.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Alt fra daglig til ikke i det hele tatt på et par uker. Lysten er veldig styrt av alt som skjer ellers i livet:) Har sex med mannen fra 2-6 dager i uka da, så helt avholdende er vi jo ikke:)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Prøver å begrense meg til å gjøre det i arbeidstiden.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Ca hver tredje time, for å holde maskineriet smurt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 er jeg alene hjemme så gjør jeg det masse og hele tiden. Er jo så digg. Er han hjemme så får han komme å tilfredsstille meg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Noen perioder hver dag, andre aldri! Går så opp og ned den lysten min. Vet ikke hva det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå