Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 sola er meget sterk!! Husk solkrem også på deg selv
Verbena Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Takk for påminnelsen! Må huske å kjøpe ny, for nå har vi hatt så mange dager med overskyet og regn at solkremmen har fått stå veldig i fred. Og jeg oppdaget i går at den var tørket inn takket være at noen ikke hadde lukket den! Men men... vi trengte nok ny uansett!
Lene~mor til tre Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 ja, vi bruker den fra ifjor men burde vært å kjøpt ny... men det er jammen ikke lett for nå har jeg vært i 4 matbutikker å alle har kun nivea å den kjøper jeg ikke pga det er parabener i den Prøvd å få tak i coop sin solkrem, for den ble best i test men det er jo ingen coop butikker som har den
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg husker det! Lillebror tåler jo så lite og blir brent nesten på et øyeblikk. Så her er vi flinke til å smøre oss om så bare i ansiktet når vi går ut og leker.
lÅktiHaUDe Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Jepp vi har kjøpt og brukt den flittig MEN i dag glemte vi det . Og det vises på stakkars lille pia vår. Rød i begge kinna og litt solbrent ser det ut til. Så nå må vi huske i morga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå