BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Er det noen som har fått vite kjønnet,100 prosent sikkert, i uke 15. Jeg er så spent på hva det blir. Er førstegangs og det er jo det samme hva det er, men med tanke på å handle inn klær så er det jo kjempe greit å vite kjønnet, og jeg kjenner jeg har litt lyst å få inn noe barnetøy i huset ;-)
Halaine89 Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Dette lurer jeg også på, skal på ultralyd når jeg er 15+4 og vil også gjerne vite kjønnet. Vet at det er ingen garanti for at babyen ligger til rette for å kunne se det, men som du sier, er det en mulighet?
Ziz Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Det er en mulighet til å se kjønn da, men det er ikke sikkert. Det kan være vanskelig å se forskjell på kjønnslepper og penis på et så tidlig stadium. Men....-sjansen er der, så kanskje dere er heldige
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Vi fikk vite jente da jeg var 15+0, og det har vi fått bekreftet ved to senere ultralyder også=)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 Men da får jeg bare krysse fingrene. I følge kinesisk kalender er det en jente, og den stemmer på hele familien min, hehe.. så får vi se om den stemmer på meg også. Tror nå ikke på slikt, føler på meg at det er en gutt, men artig er det jo ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå