Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Se til og slett alle krenkende og nedlatende innlegg som har kommet på denne siden de siste 3 månedene!:-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Stakkar, skal de sitte her i hele, evigheten???
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Finner ingen krenkende og nedlatende innlegg. Foreslår at du melder deg i AHK-forening
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Fint at brukermoderator er anonym!!! Du er en dust!
Gjest sug lut Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Det skal bli. Heldigvis er det opp til meg å bestemme hva jeg finner krenkende.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Anonymforum var desto verre første gang jeg var inne her et par år siden..... Til de grader drittslenging! Endte med at jeg meldte meg ut godt før termin. Selv om inntrykket er litt bedre denne gangen er det fremdeles noen som henger igjen på det stadiet. Ikke rart ungene mobber i skolegården når man kan være inne på en side der brukerne har en snittalder på 30+, og de spyr ut stygge navn fordi de er anonyme....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Hehe poff, poff, så var hele innlegget borte!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Roper du i skogen får du - i hvert fall ikke svar.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Er jo faktisk frivillig å være her inne da.. Så trenger man ikke ta til seg alt heller.... Men ta det for det som det er... Et forum fullt av troll som slenger med leppa... Liker du deg ikke er her jo maaange andre forum å kose seg på.. Eller så kan du begynne med noe håndarbeid eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå