linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 1. juni 2010 #1 Del Skrevet 1. juni 2010 Da ser det ut som om jeg passer inn her! Foreløpig termin 8. februar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 1. juni 2010 #2 Del Skrevet 1. juni 2010 velkommen i flokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2010 Tusen takk Håper vi blir mange her inne!! Dette er min første spire, hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 1. juni 2010 #4 Del Skrevet 1. juni 2010 hadde en liten spire i begynnelsen av mai, men hadde en SA da. Men jaggu satte det seg ikke en ny spire umiddelbart etter igjen Er veldig spendt på hvordan det vil gå denne gangen, prøver å være skikkelig optimist hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damee Skrevet 1. juni 2010 #5 Del Skrevet 1. juni 2010 Heisann!!!!!!!!!!!!Jeg har også en bolle i oven hehe Har termin den 8 februar så det er ganske så nytt for oss.Har 2 barn fra før.Har du flere barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La vita è bella <3 Skrevet 2. juni 2010 #6 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei! Oppdaga nettopp at vi også har en spire på gang. Foreløbig termin 8. februar her også. Har en datter som blir 2 i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå