Gå til innhold

Dere som har pollenallergi, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke plager har du i forbindelse med pollenallergi?

Er så i tvil ang. min sønn på 2 år. Han er fryktelig tett, sliter med falsk krupp, har masse snørr og øyne som verker (gult, som v/øyekatarr). Han hadde det på samme måte på denne tiden i fjor.

Kan dette være allergi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan klart være allergi, ta en tur til legen for en test så finner dere ut av det :-)

Skrevet

Takk for svar :-)

Ja, får ta en tur til legen igjen. Spurte sist vi var der om vi kunne få en henvisning til astma/allergilege, siden begge søstrene hans hadde astma og allergi da de var små. Men det var han ikke villig til å gi meg. Må nok bare stå på mitt og forlange!

Skrevet

Har aldri hørt om at det skal finnes egne astma/allergileger, bortsett fra lungespesialister, som kanskje er spesialister også på allergier?

Skrevet

Joda, allergologer finnes :-) Men det er ikke mange av dem. Jeg vet bare om to: en i Sandvika og en på Lillestrøm.

Skrevet

Kan være allergi ja, hos meg er det tett nese samt rennende øyne som klør. Du kan også prøve en øre-nese-hals-spesialist. Lykke til, håper de finner ut noe slik at han kan få medisin (stor forskjell med og uten!)

Skrevet

Takk for svar :-)

Vi var ofte hos astma/allergilege da jentene mine var små. Vi var hos en Dr. Sandnes i Ski. En utrolig dyktig barnelege. Vet han har flyttet praksisen, men vet ikke hvor. Noen som vet?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...