Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Er det noen som har hatt en ok fødsel nr 2, etter at første endte i hastesnitt? måtte ta hastesnitt ved forrige fødsel pga at fødselslegen mente jeg hadde for trangt bekken ( noe de først kom frem til etter 28 timer med full åpning) I samtale etter fødselen ble jeg anbefalt keisersnitt ved neste fødsel, men dette er ikke skrevet i journalen min. Er nå i uke 37 med nr 2, og får ikke ikke innvilget keisersnitt pga at det ikke har blitt tatt noen mål av bekkenet. kan ikke si jeg ser frem til fødsel...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Stå på og få målt. Ellers er det helt greit med vag.f. etter hastesnitt, dersom ikke kroppen din i utgp er feilkonstruert (som min).
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 De vil ikke måle iom at jeg har kommet så langt, og at baby ligger med hodet ned. Har hatt store problemder med bekkenet siden en ulykke for 15 år siden, og kiropraktor har uttalt at vag fødsel kan være problematisk. gikk med på å prøve dette forrige gang( 2 år siden), men vil ikke utsette verken baby eller meg selv for dette en gang til. holdt på å miste baby sist, og hun var sår, blå og deformert i hodet etter å ha stått å stanget i så lang tid. HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Da synes jeg at du ikke skal gi deg. Dersom bekkenet var for smalt sist, er det nok ikke noe særlig bredere denne gang. Hvilket sykehus fødte du på sist?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 det er det jeg prøver å argumentere med. men kommer desverre ingen vei med det.... de har sagt at de vil vurdere KS visst fødselen drar like langt ut i tid, som sist. det som irriterer meg mest, er at jeg ikke har fått noe klart svar før i dag. så å begynne å søke ved andre sykehus er litt i seneste laget, selv om jeg kommer til å prøve. fødte ved ålesund sykehus HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 De er pliktet til å ta deg seriøst. Jeg hadde hastesnitt med førstemann og satt igjen med en forferdelig opplevelse av både fødsel og barsel. Denne gangen forlangte jeg at de hørte på meg. Jeg fikk oppfølling hele veien. Fikk snakke med Gaia jordmor (Som er der for slike som oss) da fikk jeg rosa journal og ble ekstra godt ivaretatt under fødselen. Jeg er liten av vekst og får visst ganske store barn, men ingen ville høre på meg før jeg ble henvist til Gaia av jordmora på helsestasjonen. Da ble det oppfølling og ul i flere omganger på sykehuset. Dette var på Ullevål, men det kan hende de har noe liknende der du bor? Snakk med helsestasjonen. KREV at noen hører på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå