Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Vi har begge vert gift tidl.to barn hver fra før,og en i lag.. bor på hans hjemmsted og 50mil fra mitt tidligere hjemsted.. Mitt problem er at han ikke vil reise til mitt tidligere hjemsted, hvor jeg blant annet har en bror m/fam og mange venner:-(.. jeg har gitt avslag på flere innvitasjoner,bursdager og div. i fjor reiste jeg aleina i bryllup dit.i år har vi fått en ny innvitasjon i bryllup(min nivø),men min mann steiler helt... Når det er hans fam eller venner så er det helt ok.. vi har blant annet vert i konfirm. til x.fam hans som er helt ok for meg,men det irritere meg at det ikke kan vere sånn andre veien og:-) Dette sliter på meg,er det noen som har et godt råd på hvordan en kan løyse sånner ting??
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Ps. ser det er trykt litt feil her... Det skal kun vere sure fjes:-( og ingen smile fjes...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor får du han ikke med deg? Har du en teori om hva som ligger bak? Hva sier han selv? Er det pga mine, dine, våre barn situasjonen siden du legger dete innlegget på denne siden? Han må jo gi en forklaring på hvorfor han ikke kan bli med deg? Godtar han besøk fra din slekt og familie? Det virker jo temmelig urimelig fra han sin side, og egentlig veldig merkelig oppførsel å ha så lite innsikt i både dine følelser, deres følelser, skikk og bruk, og hva som er forventet av han. Det må jo ligge noe bak, enten en enorm egoisme, eller så har han kanskje problemer med noen i din familie, noen han ikke greier å være i hus med.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Hmm..ser det nu at det ikke var helt rett plass å legge inn dette innlegget..men ja, jeg tenkte mine,dine,våre barn situasjon.. Det er nok sjalusi/usikkerhet som ligger bak.Noe han slet med spesielt første tiden vi ble sammen,(4år siden).Han ble bedratt av sin ex og kammerat, og fikk problem med tilliten til folk.. Det er helt ok å få besøk av min fam/venner,men ikke reise å besøke dem..Han er redd for at vi skal treffe på gammel kjæreste av meg,ting som jeg var ferdig med lenge før jeg traff ham..sukk.. Jeg er 100% til å stole på,har aldri drevet med to stk samtidig. eller gått tilbake til noe som har vert over/slutt..Vi snakket mye om dette i starten av forholdet,og han hadde hatt mange damer før meg osv. tenkte at han kom til å se det når vi hadde vert sammen ei stund, lærte meg å kjenne orntlig at han kunne stole på meg.. Dette sliter og jeg elsker han kjempe høyt, men jeg vet da søren hvordan jeg skal løyse det...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Da trenger han hjelp. Så sjalu og suikker er det ikke sunt å være. Hva du kan gjøre, er å forsikre han, men ikke stort mer, dette må han ville fikse selv, gjerne med en psykolog. Forstår det ikke helt jeg, hvorford et er bedre at du reiser alene, da kunne han jo tenke at du kunne finne på hva som helst med disse eksene. Rart.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Han tenker vell at da reiser hun ikke heller, for jeg har sagt fra meg mange invitasjoner,funnet på masse unskyldninger for å dekke over det hele..men i fjor tok jeg allså å reiste aleina og det var ikke noe morsomt i det hele, for han sleit og jeg var skuffa og sint for at han ikke ble med.. det er så barnslig hele greiene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå