på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Da må jeg takke for meg her inne for andre gang på 4 mnd. Hadde SA i natt. Vet ikke om jeg orker prøve igjen, men det blir ihvertfall lenge til. Ønsker dere alle masse lykke til...
Januarspire---2012 Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Så trist å høre! Ønsker deg all lykke til videre! klem
Stjernemagnolia Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Hei, så trist å se det gikk galt denne gangen. Vet det ikke er noen trøst midt oppi alt det der, men tiden legger mange sår. Forteller litt om min egen historie for du skal vite du er ikke alene. Har vært igjennom fem SA og har mistet motet mange ganger. La prøvingen på hyllen litt over tre år etter fire SA. For meg var denne tiden viktig for jeg ble helt knust. Nå prøver vi igjen og vi skal nå målet med alle midlene som er tilgjenngelig. Det er mulig, det er håp og ikke gi opp. Bruk tiden fremover på deg selv. Trøsteklemmer
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2010 tusen takk for trøsteklemmene det varmer virkelig. Det er riktig så slitsomt å gå igjennom altså. Nå har jeg vondt i magen også, så blir virkelig minnet på at ting er over liksom. Hadde ikke vondt sist. Da satt det i eggstokken så vet ikke om det er det som gjør at det er forskjell. Jeg håper en dag at vi klarer å få en spire som slår seg til ro. Vi vil jo så gjerne ha en liten en. Har to jenter fra mitt første ekteskap. Og de hadde lagt planer om hva de skulle gjøre og greier. Men den tiden kommer forhåpentligvis om ikke altfor lenge. nå skal jeg reise bort med min mor, og få tanken over på noe annet en stund. lykke til til dere klemmer
aprilprinsesse2011 Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 dette kommer til å gå så bra så, selv om d er veldig trist akkurat nå har selv gått gjennom en ex.u. ved nyttår, og fjernet venstre eggleder, og en MA, med utskraping igår... dette i løpet av 5 mnd på dagen... men har ikke gitt opp, har heller fått blod på tann, og ikke tenkt å gi meg med dette. men skal først og fremst nyte sommeren og ferien sammen med venner og familie. så får vi se over sommeren:O) håper du ikke gir opp, men kanskje legger prøvingen på hyllen noen få mnd, så kroppen kan hente seg inn igjen, og ikke minst psyken. er en belastning for kropp og sjel, men man kommer over d:O) må bare ta tiden til hjelp. ønsker deg uansett masse lykke til og god bedring, og ikke misnt god sommer og god tur sammen med din mor:O)
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2010 hei, thv79 huff a meg.. Er uheldige vi da. Men når jeg leser innlegget ditt så hjelper det meg faktisk.. Jeg har jo så inderlig lyst på en baby til ... Så kanskje jeg skal gjøre som deg. Kose meg i sommer med venner og familie, og trå til til høsten:) Ønsker deg også en riktig god sommer og gjett om mamma og jeg skal kose oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå