Gå til innhold

Hva synes dere om denne reaksjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en mor fra barnehagen gikk tur med våre døtre på 5 år. Det ble en liten uoverenstemmele mellom de 2 jentene og plutselig begyndte den ene å slite dattenen min i håret. Moren til hun som slet løp bordt og fikk skildt dem samtidig som hun prøvde å roe ned sin datter som da var helt krakilsk. Hun både slo og klorte moren og var rett og slett helt på styr. Moren løftet da sin datter opp og bar henne hylende hele veien hjem. Hadde det vert meg så hadde jeg følt meg så utrolig dum, jeg er ikke glad i oppmerksomhet og tror nesten jeg hadde vegret meg for å gå ut dersom mitt barn hadde fått slike utbrudd..... Hva hadde dere gjordt for å takle en lignenede situasjon? Var dette riktig måte å reagere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt for deg at du vet at det aaaaldri kommer til å skje deg, da.

Skrevet

Hva er det å reagere på? Jenta er tydeligvis i trassalderen og mora gjorde det rette

Skrevet

Kan godt hende hun synes det var fryktelig ekkelt også, men jeg synes hun gjorde det riktige.

Du må være forsiktig med å sitte på en alt for høy hest her, fallet blir hardere jo høyere du sitter.

Skrevet

Er det din eller morens reaksjon vi skal kommentere her? Jeg synes moren til den krakilske jenta reagerte helt riktig, din reaksjon forstår jeg ikke helt.

Skrevet

Synes det høres ut som en fornuftig reaksjon jeg. Hva skulle hun elers ha gjort? Fortalt jenta at hun skulle få is om hun ar snill eller noe i den duren?

Skrevet

Da har jeg lyst til å spørre HI: Hva ville DU gjordt annerledes?!?

Gjest Morn du
Skrevet

He he, selvfølgelig skulle hun fått is. Eller som HI skriver, de burde holde seg inne. I tilfelle et slikt utbrudd.

Da kan man bli værende inne til krampa kommer, men jeg tror ikke det hadde hjulpet stort.

HI, du skriver at du ikke ville likt den oppmerksomheten dette ville gitt deg. Nei, hvem ville likt det? Men jeg tror ikke du hadde blitt løpt ned av folk som ville prate med deg om det. Folk hadde nok sett det ja, men utover det, ville fint lite skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...