★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 er i dag begynt på min 19 uke hurra;) men det står på siden min at baby er 20.5 cm og 235 gr... hørtes så stort ut?? er det nå den str gjelder eller 19 fullgåtte? ellers kjenner jeg godt med bevegelse og koser meg med dem;) har våknet til koseligedult hver morgen nå den siste uken:)
Seriøst Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Hei Jeg tror de målene de har her inne på bim er litt på jordet. De skal stemme litt bedre på babyverden har jeg forstått. Kos deg med bevegelsene!! Jeg er 21+5 i dag, men går ikke helt opp for meg at jeg faktisk skal få en baby
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Så koslig at du merker godt bevegelser nå tøysekoppen:=) Så herlig. Jeg er i dag 19+2 og merker fortsatt ingenting av bevegelser. Men mener jeg har kjent små bobler innimellom når jeg konsentrerer meg når jeg ligger stille. Men nå håper jeg snart å få kjenne bevegelser av bebisen. Må jo være morkaka som demper nå..?
ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 hei=) jeg er 19+3 idag=) og helt utrolig følelse det å ha et li i magen=) var på ul før helgen å da fikk vi møte ungen våres=) Det var så herlig og ikke minst å se vordrende far så engasjert =) trur det gikk opp mye for han og meg såklart. vikoser oss om dagen=) kjenner noe små dult nå å da - ikke noe fast enda. nå har vi en herlig sommer i vente=)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Fra 19 uker og 0 dager til 19 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 250 g CRL: 15 cm Full lengde: 21,5 cm sto det på babyverden
jigær82 Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 hallo =) er 19 fullgåtte uker idag.. hadde bare et spm .. kanskje dere kan hjlpe meg.. ? hadde kynnere en gang igår kveld,og en gang idag.. ble veldig bekymret i og med at jeg ikke har barn fra tidligere og lurte på hvor denne "ballen" kom inni magen min plutseli..... er det vanlig med kynnere så tidlig..? ringte legen og fikk time.. fikk 2 uker sykemld...ville helst at ho sku sende meg til en ul,men det gjorde hun ikke... er det bare jeg som er så overhysterisk?=)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 tror det er litt på jordet med målene. eg er i uke 18, står at baby er 18 cm, og 180 g. på ul sist uke var mini bare ca 9 cm lang.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2010 EMM... da har minien din i sÅ fall vært 9cm crl....for større enn det det er de;) så du som limte fra babyeverden da mener du fra full gåtte 19 uker til 19 + 6 da gjelder den str som står på bim uke 19?? blir det rett at det som uke 18 viser da er det som er rett i skrivende stund for meg?:S HEHEHE:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2010 GRAVID 30: det er nok helt sikkert morkaken din som tar i mot støtet nå ja:) alt er jo bra med babyen din det har du jo sett opp til flere gager nå mandag som kommer er det ul på oss og jeg gru gleder meg...mest gleder da:)kommer til å gå sent denne uken:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå