Gå til innhold

Jeg har fått et litt merkelig problem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med å sovne om kvelden, fordi jeg ligger å tenker på hvor lykkelig jeg er, hvor godt livet er og blir framover og hvordan ting har ordnet seg:) For 2 uker siden fikk jeg vite at jeg har fått drømmejobben, og da ble flere tonn av bekymringer løftet fra mine skuldre..Er ferdig utdannet nå, har siste eksamen på torsdag og i dag leveres bacelorn, på mandag begynner jeg i jobben:) Alt ordnet seg til slutt, jeg og samboern slipper å krangle om penger mer for lønna mi er god, vi har det bedre enn å¨lenge og alt er bare BRA!

Men jeg er så trøøøøøøøtt..skal man ikke sove godt når man vet at alt ordner seg? I stedet ligger jeg våken til langt på natt og bare smiler og føler meg lykkelig...som sagt, et merkelig problem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at når du legger deg så ligger du og tenker på hvor herlig livet er og har en sånn forelskelsesfølelse og produserer endorfiner så til de grader at du ikke klarer å sove hehe....

Ikke vet jeg men råder deg bare til å nyte det gode livet. Livet er fylt med opp og nedturer og vær glad du har det slik nå. det kommer helt sikkert bekymringer på veien og lader du batteriene nå er du klar for alle utfordringer når de kommer.

Gratulerer med ny jobb :)

Skrevet

Takk:) Ja det er nok sånn, er bare ikke snakk om å få sove..nesten sånn forelsket følelse ja :) Nyter det til de grader:) Er ikke lenge siden jeg lå våken om nettene pga bekymringer for økonomien og alle eksamene, så dette er jo tross alt bedre:)

Skrevet

Så fantastisk! Ingen bedre årsak til å være trøtt:-)

Skrevet

Nyt følelsen!

Vi har det motsatte porblemet for tiden. Jeg skal begynne på en mastergrad til høsten, og det vil bety et år med minimalt med penger for oss.. Dritkjipt, men vi må vel bare klare det...

Mannen er selvstendig næringsdrivende, og har hatt et elendig år sånn inntektsmessig (inntekt på under 300 000 istedet for opp imot 600 000 som er forventet) og det er selvfølgelig DETTE året som skal være grunnlaget for foreldrepengene hans når han skal ha et år med pappaperm nå til høsten :(

Jeg må innrømme at lysten til å ta denne masteren har vært større, for å si det sånn...

Skrevet

Å så kjipt! Håper det går bare bra for dere, selv om det blir hardt.

Vi har hatt lav inntekt etter jul, mye lavere enn vanlig..samboern kjører taxi og det har vært lite å gjøre og askeskyer som har ødelagt mye for lønningene, så dette siste halvåret har vært knalltøft, men det har jo gått på et vis. Det skal bli så deilig å tjene penger nå, og ha penger til å kjøpe oss klær, gå ut å spise en gang i blandt og å kunne spare..dra på ferie til neste år..åh det skal bli så godt :)

Lykke til med mastern studentmammaen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...