Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 De siste gangene har jeg hatt så vondt etter sex. det begynner med smerter "inni". Oppe ved livmormunnen der. En slags murrende dump smerte. Så sprer smerten seg nedover. Blir kjempesår, veldig hoven og illrød. Er så vondt at jeg ikke klarer å sitte. Er ikke gravid, og er 18mnd siden fødsel. Vært borte i lignende?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 oi, det høres jo alvorlig ut. Hvor lenge har det pågått? Andre symptomer? Har mannen noen symptomer? Gjør dere noe "annerledes"? he he....
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Kanskje et par mnd. eller så. Den første gangen trodde jeg at jeg var i ferd med å få en soppinfeksjon, og tok en canesten kur. Men jeg tror ikke det er sopp. Jeg har ikke noe utflod. Og ikke klør det heller. Det er bare vondt. Vi skulle prøve oss på litt hygge tidligere i kveld, men jeg måtte bare avbryte fordi det var så vondt. Og nå er jeg så sår og hoven at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre av meg. Kjennes ut som om jeg nettopp har født (minner om sånn det kjentes i ukene etter fødsel) Har mye "menslignende" smerter i tide og utide. Om det henger sammen med dette, vet jeg ikke. Mannen min har ingen symptomer på noe. Tror ikke jeg har pådratt meg noen kjønnsykdom. Jeg stoler på mannen min. Dessuten er han verdens dårligste løgner, han hadde ikke klart å ha noen på si. hehe Vi gjør ikke noe "annerledes"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå