qtpie Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg tenker med skrekk og gru på datteren til Mike Tyson som fikk nødsnora på tredemølla rundt halsen. Men nå som det er så lyst på kvelden, må vi ha noe lystett foran vinduene. I ALLE butikker jeg har vært selger de kun rullgardiner med kjedetrekk. Har også googlet på nettet uten hell. Noen som vet hvem som selger en god, gammel rullgardin til å trekke ned uten snorer ? *krysser fingrene*
♥Bubble♥ Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Tror ikke det går ann å sammenligne kjedetrekken på rullegardinen med nødsnora på ei tredemølle, tror nok førstnevnte ryker om den får vekten til et barn hengende i seg. Vi har sånne rullegardiner og det er jo bare å henge kjede på gardinstangen ol. om dagen da
AussieAnette Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Vi har og dette, og jeg skal spikre en spiker langt opp og henge den opp der, så baby og små barn ikke får tak i.
vaffeljernet <3 Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 hei! du kan bestille rullegardiner uten kjedetrekk på princess. vi kjøpte lystette rullegardiner der og de kom kjempefort. (under en uke) og da er det også mangeflere farger å velge imellom enn på de rullegardinene i butikken. vi er veldig fornøyd hvertfal. alle sover så mye bedre nå :-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Hos Maxbo får du også rulegardiner med fjærtrekk. Du må da kjøpe fjæren utenom og bytte ut selv. Men de selger også barnesikring til kjedetrekket.
Romeren Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Det skjønner jeg. Har også vært en sak om en jente som klarte å henge seg opp i kjedetrekket til de gamle rullegardinene til Ikea. De selger antageligvis derfor nå bare rullegardiner som har feste til kjedetrekket.
qtpie Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2010 Tusen takk for svar alle sammen. Princessbutikken hadde ikke, men jeg skal se på Maxbo. Vi har en rullgardin med kjedetrekk nå hvor vi henger snora på en spiker høyt opp på veggen. Men noen ganger tar jeg meg selv i å tenke:"Husket jeg å henge opp snora?" Så da er det bedre å skifte ut hele greia. Jeg prøver å eliminere mest mulige bekymringer, siden det er et hav av de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå