Bianca83 Skrevet 31. mai 2010 #1 Del Skrevet 31. mai 2010 Endelig permisjonstid! Jeg hadde min sista dag på jobb på fredag, sånn at i dag var på en måte min første ordneltige dag. Og hvor deilig har vel ikke det vært..Helt nydelig å endelig kunne slappe litt av på dagtid mens dattera vår er i barnehagen noen timer. Har sola meg og vasket vogga babyen skal ligge i + redd den opp. Føler endelig jeg har tid til ordentlig kunne begynne å småpusle med forberedelser til velsegutt kommer. Jeg er absolutt ikke lei av å gå gravid selvom det bare er tre uker igjen og håper jeg får nyte noen uker med permisjon for å kunne mentalt forberede meg litt nå etter jobbeslutt :-) Men klart, skulle babyen plutselig melde sin ankomst så er han 110% velkommen uansett!!! Jeg gleder meg og håper på mange deilige soldager! Hvordan er det med dere andre nå like før? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141921586-f%C3%B8rste-ordentlige-dag-i-permisjon-i-str%C3%A5lende-sol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå