Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden var det et tips her om barbering nedentil når magen er i veien. Tipset gjalt noe ladyshave greier, og at det var kjempelett i dusjen. Noen som husker dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ladyshave som man kan bruke i dusjen. Helt grei å bruke, men liker fortsatt bedre høvel jeg da. Selv om det blir i blinde (uke33) .

Den er kjøpt på elkjøp, du finner den sikkert på nettsiden. Den er rosa.

Skrevet

Ja, det gjaldt en philips ladyshaver kjøpt på Elkjøp. Jeg fulgte rådet og bestilte den med en gang (den rosa, kosta 250kr), men for meg fungerer den ikke bra i det hele tatt. Blodet rant da jeg brukte den, siden jeg ikke så noe der nede, og resultatet ble absolutt ikke bra:S Under armene lugger den, og det står igjen iallefall 3mm hår etter at jeg bruker den der og på leggene. Så for meg er den ubrukbar dessverre! Men tydeligvis individuelt da, siden noen syntes den var kjempebra! Jeg har gitt opp å få til barbering nedentil (heldigvis bare noen uker igjen til magen blir mindre!), og ellers har jeg gått tilbake til vanlig barberhøvel..

Skrevet

Ja, jeg kjøpte jo etter det tipset, men jeg også begynte å blø.. Fikk inntrykk av at de som hadde det var sååå fornøyd fordi det bare var å barbere i vei uten å være redd for kutt. Har ikke prøvd den i dusjen enda da, men.

Skrevet

Ja, det fikk jeg inntrykk av også, så jeg barberte i vei med masse kutt som følge:) Det var i dusjen, med barberskum, på bikinilinja. På leggene og under armene prøvde jeg tørrbarbering etterpå, men det fungerte heller ikke. Ikke kutt da, men den tok jo ikke hårene ordentlig.. Synd! Gleder meg til egenpleien går litt lettere igjen etter hvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...