Gå til innhold

:( :( Mannen vil kalle datteren vår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiteh. Han er pakistansk og det er et navn som har blitt brukt gjennom generasjoner i hans familie. Prøver å forklare han at vi ikke kan kalle henne det siden vi bor i Norge, men han er fast bestemt på å bruke det+ et mellomnavn. Jeg er så frustrert, vi kan jo ikke belaste henne med et slikt navn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha, naboene våre heter "Drita" til etternavn..

Kanskje det hadde vært noe for dere???

Skrevet

Pakistan ja..Du er jo ikke verd en dritt der.Ikke dattra di heller..

Skrevet

Tror loven sier at dersom et navn kommer til å bli en betydlig belastning for barnet, så får dere ikke lov å gi barnet det navnet. Sjekk for å være sikker.

Skrevet

Det er sånn man må tenke på før man får barn med noen som er fra en heeeelt annen verdensdel:-P

Men han kan jo ikke bestemme det alene. Bare si nei. Du må skrive under på navneskjemaet du og, og du gjør jo ikke det hvis du er uenig. Ei jente som har norsk mor og skal vokse opp i norge burde kalles noe som lyder mer norsk og mindre vulgært, jeg er enig med deg jeg:)

Skrevet

Men da sier du bare at du ikke er enig. Så finner dere et annet navn. Det er sånn det fungerer å være i et forhold, man kompromisser.....

Skrevet

Jeg tør ikke å nekte. Vil ikke bli banket opp en gang til. HI

Skrevet

nei, det kan dere faktisk ikke!

finn ut hva det pakistanske navnet for fitte er, og spør om hva han synes om det til mellomnavn? ;)

nei, du har helt rett, det navnet funker ikke i norge.

Hva med Fithel for eksempel? Det ble jo faktisk litt fint :)

Skrevet

Nå blir jeg provosert! Ikke bare skal du la ham kalle et uskyldig barn noe vulgært, men du skal også la henne vokse opp i et voldelig hjem?? Jævla idiot! Jeg håper barnevernet kommer og henter henne! Skaff deg en ryggrad for faen, og kom deg vekk derfra.

Skrevet

Haha, dagens innlegg.

Skrevet

Var det nødvendig? 23:06 er IKKE meg.

Hilsen trådstarter!

Skrevet

Er det nødvendig å utsette barnet ditt for dette? Ikke gjør MEG til den som er ond, når du selv blir hos en voldelig mann med et lite barn! Nå må dere dørmattedamer slutte å skyve fra dere skylda for alt mulig rart. Ta ansvar for barnet ditt!

Skrevet

Herregud, kan du ikke lese?

Skrevet

Skal du krangle med meg, dørmatte? Hva med å gjøre det med den som er problemet i stedet?

Skrevet

Vær så snill og si at du kødder nå, for så dum er det ikke lov til å være. Anonym som skrev at hun ble banket opp var IKKE hi. Og det er ikke jeg heller. Goood natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...