Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 slo babyen sin i dag,rett forran meg! Ungen er snart 2 år,og hun slo med en knytteneve på hofteområdet,og barnet begynte å hylgråte. Jeg ble skikkelig sinna på henne og løftet barnet i armene mine og sa hun trengte hjelp. Og at jeg kom til å melde henne til barnevernet. Hun er veldig sliten for tiden,men det er fordi hun fester veldig mye,nettopp blitt forlatt av mannen sin,så jeg tok barnet med meg hjem jeg. Har aldri lyst å levere h*n tilbake til henne igjen etter det slaget hun gav h*n :S Gruer meg sånn til i morgen,for da skal han hjem til henne igjen :S
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg håper dette er tull, men om det ikke er det MÅ du melde fra til barnevernet så snart du kan. Hvis ikke er du medskyldig i barnemishandling.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Nei, det er helt feil. Du leverer ungen til far (om han er litt mer på kanal enn det mor er) eller du ringer barnevernsvakta
nicless Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 ring iværtfall helsesøster og rådfør deg før du leverer fra deg ungen..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Ta en telefon til barnevernet slik at hun kan få litt hjelp og veiledning.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Jeg kommer IKKE til å levere fra meg ungen i morgen før jeg snakker med hennes foreldre,som også fungerer som avlastningshjem. Og såklart barnevernet. Jeg har selv en sønn på 17 mnd,og kunne aldri gjort noe slikt mot han! ALDRI! Jeg er så på gråten her,for jeg aner ikke om hun har slått ungen over lengre tid eller om det bare var i dag. Jeg fikk så vondt inni meg da jeg skulle legge de to små,for det er det de er,små! Og uskyldige. HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Sjekk denne nettsiden, nå med en gang! http://www.barnevernvakt.no/forsiden.aspx Her får du kontaktinfo til din lokale barnevernsvakt, og de kan kontaktes akutt. Snakk med dem allerede ikveld, så du har en plan for hva som skjer imorgen.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Tusen takk for link!! Skal titte på den og ringe dem. Takk for alle svar,og god natt. HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Hva sa hun da? Hvordan reagerte hun da du tok ungen med deg? Prøvde hun ikke å hindre deg?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Nei hun synes det var helt okay med avlastning sa hun. Hun var sliten. Jeg kan fint ha h*n boende her over lengre tid,så lenge jeg kan forhindre at h*n blir slått mer! HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Vil bare sende deg en takk for at du var voksen nok til å bry deg, og ta vare på dette usyldige barnet! Skulle ønske det var flere som deg, gud vet det er nok barn som trenger noen voksne som hjelper dem! Takk!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Du må avklare med BV med en gang, du risikerer å bli tiltalt for kidnapping hvis venninna di ringer politiet og sier du har tatt ungen hennes. Da kan du virkelig havne i trøbbel, selv om du bare vil være snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå