Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Har så lyst å bestille time til 3D. Trondheim blir nærmest for oss. Noen som vet hvem som tilbyr det i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg og på:)

Og hva det koster, når man bør ta det og ikke minst om noen har gode erfaringer:)

Skrevet

Medicus vet jeg har :) Har vært på tidlig UL der tidligere, og de er kjempehyggelige :)

Skrevet

hei baby-bea! Det var lenge side sist! Har det klaffet for dere? Her har det også tatt tid etter to MA, men nå kommer altså fjerdemann i slutten av oktober:)

3D i Trondheim vet jeg dessverre ingenting om;)

Skrevet

Medicus tilbyr, koster rundt kr 1500-1600. De holder til ved Leutenhaven. Ultraportalen tilbyr til kr 1100, de holder til i kjøpmannsgata.

Er også ei som tilbyr ultralyd på heimdal, men der er jeg usikker på pris.

Var selv på ultraportalen, kan absolutt anbefales! Kjempe god service :)

Får minnebrikke med bilder og filmsnutter, og de ser på vekst :) Det er jo 4 jordmødre som på dagtid jobber med ultralyd på st. olavs, så de vet hva de driver med :)

Skrevet

Jeg har vært både på medicus og heimdal (heimdal legesenter) og er fornøyd spesielt med heimdal. der koster det 1300,- bilder og dvd følger med. Veldig hyggelig dame som har egen gyn.klinikk der.

Skrevet

Hei :-)

Ja, tenk at det klaffet :-) I oktober var vi på utredning og fikk vite at han har så dårlig kvalitet at det er ingen mulighet for å klare dette på egen hånd. I tillegg har jeg kun en eggleder som er åpen. Så vi ble gjort klar for prøverør....

I januar kom ikke tante rød gitt :-) I mars fikk vi brev fra St.Olavs. Kult å kunne si at vi har greid det selv vi :-)

Jeg har termin 23 oktober :-)

Du da?

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Nå er time på Heimdal bestilt :-) Gleder oss :-)

Skrevet

Hei igjen.

jeg har fått termin 30 oktober. Har vært på ul og fått vite at alt er ok, og at det er en gutt:) Minstegutt på 7 er storfornøyd med at det blir en lillebror. Jenta på ti ville helst det skulle være en jente, men synes det er stas uansett. Eldstemann på 13 synes også det er spennende å bli storebror igjen:) var litt spent på hva han kom til å si siden han er blitt såpass stor.

Synes dine det blir greitt med en liten i hus?

Skrevet

De anbefaler 3D ultralyd mellom uke 27 og 29. Etter uke 29 har visstnok fostret gått så langt ned i bekkenet at det blir vanskelig å se. Pga bryllupsreise og ferie ble det time i uke 28 + noen dager på meg. Vi gleder oss stort :-) Håper bebisen er samarbeidsvillig, slik at vi får fine bilder.

Her i gården er alle ungene spente og gleder seg til det kommer en liten en i hus. De greier nok ikke å se for seg hvordan det blir, for de snakker bare om de positive tingene. De største jentene krangler allerede om hvem som skal trille. Så hvis det blir som de forbereder seg på, får nok mor noen fristunder. Noe jeg regner med blir deilig. Frøken minstemor gleder seg til babyen kommer i oktober - for da blir hun ikke minst lenger ;-) Trodde det var stas jeg, men...

Jeg hadde jo solgt unna alt, så vi har hatt en runde på Finn.no, å har gjort mange gode varp :-) Men vognen kjøpte vi helt ny. Reiste til Sverige og sparte ca 2000kr pga pris og kurs. Så vi er veldig fornøyd :-)

Ellers har magen blitt ganske stor, så jeg får litt kommentarer. Tror jammen folk glemmer at når man ikke er førstegangsfødende blir gjerne magen litt større. Er nå i uke 21 og har lagt på meg kun 1,5kg, så jeg er ikke så veldig bekymret.

Giftemål blir i juli, så dette året blir begivenhetsrikt :-)

Skrevet

p.s: Min eldstemann er også 13 og blir 14 i november :-)

Vi har vært på en ul, men maken til lite samarbeidsvillig krabat! Bestemt en tror jeg :-) Jm måtte gi opp pga tidspress, så vi fikk ny time 10 juni. Da har han mindre boltreplass og er litt større, så da blir det forhåpentligvis enklere å se :-) Da får vi kanskje vite kjønn også, men vi tror det er en liten gutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...