Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 men nå sier han at han gjør det og som jeg har hørt at venninna til en kompis da de var ute på byen fordi jeg var sjåfør og kunne ikke være med. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre fordi han sover og vil ikke si hva som er sant. Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg vet ikke for han bare sover hele tiden og jeg vet ikke hvor nøklene til bilen er som jeg hadde lovet å kjøre en venninne til bussen hi
blueeye Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Hun har jo en venn som hun skal kjøre til bussen! Men han sover jo bare så hun finner jo ikke nøklene...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Ikke tuller med meg nå. Jeg trenger seriøse hjelp og hun venter skulle vært der for ti minutt siden når det regner. Ville stille vekkeklokka så den ringte og han våknet. Hva tror dere? hi
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Men hvilken dag var det han mente det, eller ikke mente det?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Vi bor i Norge. En gang var vi i England, men bodde ikke på det hotellet hi
Sylteflesk Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Var det dere som hadde to biler hvorav en var uregistrert og en (kanskje den samme) var parkert et sted han ikke husket?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #12 Skrevet 31. mai 2010 Han har gjemt nøklene og nå tok hun bussen sendte på sms og var sur. Hva gjør jeg nå? Har bare en bil og vi har betalt registrert på den i mars. Om han mener riktig så må han våkne snart når det er midnatt hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå