*LillaMeg* Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Er dette noe man kun skal gi om man merker at babyen er hard i magen, eller skal man gi det forebyggende? Nå gir jeg det i hver flaske med mme, men han får ikke mme til hvert måltid. (Gir noen måltider med mme, og noen med mm) Tar en halv teskje, og han er ikke hard imagen, men vet jo ikke om jeg skal fortsette med det, eller vente for å se om han blir hard.
Snuppa! Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Gutten min får ca en flaske mme i døgnet. Ga han ikke malt de første dagene, trodde han ikke blei hard i magen av det når han fikk så lite. Men han blei hard i magen av den ene flaska og må ha malt. Men ingen er like, prøv deg fram
Elsie84 Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 det er mange bebier som ikke blir harde i magen av mme.. gutten min har først begynt med malt i melken nå og han er 4mnd.. vi har begynt med velling så tror det er derfor han er blitt litt treg i magen.. jeg ville ventet å se om du trenger det... tre av mine veninner gir og mme og har ikke hatt bruk for malt i melken..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Her begynte vi med malt da vi gikk over fra Nan HA1 til vanlig Nan1. Nan1 er litt hardere for magen enn HA1. Gutten min får ca halv t-skje i hver flaske(får kun mme) og der virker fint. ikke hard i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå