Gå til innhold

Vitale mål på 2-åringen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt 2 år: 94 cm 15,5 kg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei melke-q: Min gutt NEKTET også å stå på vekta, skjønnte liksom ikke hva det var for noe skummelt, ikke ville han bli målt heller, gikk i vranglås;) Forsøkte lenge å prøve å få han på vekta, etterhvert ville helesøster prøve å sette han på baby-vekta, men den gikk bare opp til 15 kg, så fikk feilmelding. Til slutt måtte jeg gå på vekta først, så ha han på armen, og trekke fra min vekt. Da ble det 15,5 kg, som jeg tror stemmer veldig bra. Har nemlig veid han hos bestemor;) Ved måling, tok vi det fort og gæli og hold han inntil, tok jo ikke mange sekunder... Ellers går alt fra klipping og sånnt fint her, men tror bare det var skummelt med vekta og at det gikk litt fort... Du kan jo øve litt hjemme? Si at dere skal veie og måle, og neste gang om dere skal på helsestasjonen også forberede han på at han skal det samme som hjemme, veie og måle seg... Har egentlig ikke bedre tips...

:)

Skrevet

Gutt 2 år. 91 cm og 14 kg.

Skrevet

Min gutt var nettopp på 2 års kontroll, han var 94 cm lang og 15 kilo. Stor gutt!

Skrevet

Ikke vært på toårskontroll da det var streik, får ikke ny time før til høsten.

Men jenta er 22 mnd 81 cm og 11 kilo.

• 2 uker senere...
Skrevet

min gutt var på kontroll når han var 2 år og 2 mnd...han var da 11,3 kg...så han ligger nok litt under gjennomsnittet. Lengden fikk vi ikke målt, prøvde 3-4 ganger, men han nektet...."vil ikke" og skrek...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jente 2 år i mai. var på kontroll i dag og var 87 cm og 13kg

Skrevet

Jenta mi er 2 år og 3 mnd, var på 2 årskontrollen denne uka.

90 cm og 12.4 kg :)

Skrevet

Lille jenta mi var 76,4 cm og 8,5kg på 2års kontrollen, dagen før 2års dagen!

Det skal nevnes at hun er ekstremprematur da, født 450gr. Så STOR jente nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...