Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Er en nymfoman i stand til å være trofast, eller puler hun hvem som helst, når som helst, hvor som helst, - sånn mer eller mindre!? Har en kompis som oppriktig mener at jeg må være nymfoman. Enten mener han dette i ordets rette forstand (fordi han i såfall har et veldig forskrudd og gammeldags kvinnesyn hva sex angår), ellers har jeg misoppfattet hva det egentlig innbærer å være nymfoman. For jeg har aldri vært utro, og har heller ingen behov, lyst eller ønske overhodet å ha sex med andre enn min mann. (noe kompisen min vet utmerket godt!) Kan jeg da være nymfoman? (Forutsatt at nymfomani eksisterer i det moderne samfunn? Kanskje heller "sexavhengighet" er et mer treffende ord for det han mener..?)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jrg har ikke noe svar til deg.. Men jeg skrev et innlegg her inne for en stund siden hvor jeg spurte om nymfomani. Selv klarer jeg ikke å være trofast. Og har ikke sex med menn fordi det er godt, men for spenninga sin del. Så er man da nymfoman? Hvis det egentlig ikke er sex man er avhengig av? Håper noen med litt peiling kan definere dette for oss...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg tror det er forskjell på nymfomani og sexavhengighet, nymfomani er en sykdom som gjør at man må ha sex med hvem som helst når som helst mens en sexavhengig har sex for sexens del og nytelsen. Syns oppriktig synd på de som er nymfomane, og syns ikke det er et ord man skal bruke på tull heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå