Makko med to små gutter Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 er det ikke litt tidelig å handle babyklær?
shewolf Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2010 Skulle legge den inn på skravlesiden, men har tydeligvis bomma! Jeg er ikke gravid enda, så for meg er det litt tidlig. Men hadde jeg vært gravid skulle jeg sagt at: folk må få gjøre som de vil. Helt ærlig, bryr det deg om noen i 1.trimester kjøper en body eller noe?
EnUndreneMor Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 enig, jeg kjøpte stellebord forjehelg. 6uker på vei.. haha.. det ett kupp så kunne ikke la være:P går det galt får en prøve på nytt og skulle det ikke komme en til så er det bare å selge elle rgi bort. er en gravid må en få kose seg på de måter man føler er best selv:D
shewolf Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2010 Enig, skal man ikke få gjøre det som gjør at du føler deg vel?? Skjønner heller ikke hva som får noen til å tro at de er så viktig at de kan bestemme over mennesker de ikke kjenner engang. Kos deg med det! Hvis man vet at man skal få barn en gang uansett, så er det jo ikke bortkastet!
MammaTherese84 Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Tusen takk for tipset, det var kjekt:)) Folk må så klart få bestemme selv når de vil gå til innkjøp, selv har jeg snust rundt på barneutstyr leeenge! Det gir jo en så god følelse:))
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 helt enig der ja! hver enkelt bestemmer selv, ikke dumt å kjøpe ennå, skulle det skje noe og du har kjøpt ett par klær for eks er det jo bare å gi det bort eller spare det=) takk for tipset vilblimamma89;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå