Gå til innhold

tattis

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg var fjorten tok jeg et kinesisk tegn... hehe.. som betyr glede og lykke på ankelen.

det er helt ok, men følses ikke ut som en super god idee mer :P

men jeg tenkte at om jeg skrev "de gudløse med de gode hjertene" delvis over og delvis under, så betyr den ihvertfall noe mer for meg.

hva syns dere? er det en knall dårlig idee?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Samme tabbe to ganger, ville jeg si... og enda verre å skjule.

Skrevet

hehe,.. det er det jeg har en mistanke om. og jeg tror egentlig ikke jeg har en stil som passer til tatoveringer heller. men det er jo et bra utsang om jeg først skulle hatt en.

Skrevet

Støtter luten. Tattis er ut.

Skrevet

Jeg har ett kinategn på magen,som jeg IKKE husker hva betyr....var ung og dum ;)

Jeg har to til,men de er fiiiine! ;) Så da kan tattis være så ut som bare det,mine setter spor i hjertet mitt hehe ;)

Men til det du spør om: Alltid kult å sette på litt ekstra på en tattis,så hvorfor ikke :)

Skrevet

Dersom det får tattisen til å se ut som noe annet enn en 1000 på dusinet kinategn-tattis, så ville jeg gjort det.

Skrevet

Vær glad for at du har den på ankelen du. Jeg har nemlig et kinesisk stjernetegn bak øret! Godt jeg har mitt laaange hår, som kan flomme over mitt misstag ;-)

Skrevet

hehe... utrolig bra :)

ja jeg føler det ikke som noe bommert, det er et søtt lite minne fra en rar tid. men det er vel fordi jeg slipper å se den... hehe.. og det gjør jo i grunn du også... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...