Gå til innhold

Er det virkelig mulig?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p-pillen for et par mnd siden og har begynnt å skrive opp når mensen er osv.

Vi stresser ikke og er vel ikke helt i gang med prøvinga, men har lagt merke til at jeg har laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange sykluser.

Det er jo ikke så morro nå som tanken på en til er kommet... vil jo ta ekstra lang tid om det tar en del prøve perioder når man har så lang syklus......

jeg fikk TR på dag 36 forrige mnd og nå er jeg på dag 37...

Vet ikke helt hva jeg vil frem til eller spør om her;) hehe lurer bare på om det er flere som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laaaaaaaaaaange sykluser, så skjønner hva du mener..

Hos meg kan jeg få hver månte å da er det sykluser på 40 dager + - eller det kan hoppe over en månte eller to at det går opp til 3 månter før TR viser seg igjen.. :( ganske frustrerende, å masse tester som går blendahvite i søpla..

Skrevet

oj 3mnd??? ja det var lenge!

Jeg er nå på dag 38 og tok en test på dag 36 som var virkelig så hvit som man kan få den..... egentlig greit det, er jo sol og sommer og veldig godt men en kald øl:) men syntes det er litt rart men så lange sykluser, har jo alltid gått på pilla og da hatt akkurat 28 så føles liksom feil dette. Jeg hadde en blødning den 10mai og må innrømme jeg var overbevist om at det var festeblødning, men neida;)

Prøvd lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...