Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen av dere andre blir skikkelig kvalm og uvel av tabelettene dere får før uttak?

Jeg blir så utrolig kvalm og trøtt av disse tabelettene..ligger helst å bare kaster opp:-(..

Har noen av dere tatt ut egg uten disse tabelettene?Evt var det mye mer smertefullt da?

Jeg kjenner ingenting av selve inngrepet(når jeg har tatt tab),men blir som sagt veldig dårlig etterpå:-(

Noen som har noen erfaringer å dele..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg hadde uttak reagerte jeg ikke noe særlig.

Men andre gang - DA ble jeg dårlig da. Superkvalm og svettetokter og skikkelig uvel. Var livredd for at jeg skulle kaste opp før uttak slik at medisinene skulle komme opp. Uff, så jeg kjenner følelsen - ikke noe behagelig.

Men jeg aner ikke hvor smertefullt det er uten medisier. Kanskje noen andre som har erfaringer? Selv tror jeg at jeg er såpass redd for at det skal gjøre veldig vondt at jeg heller vil være kvalm. Selv om det var superubehagelig.

Skrevet

Jeg fikk ett eller annet morfinpraparat ved første uttak. Deilig rus (hehe), men ble kvalm som bare det etterpå selv om jeg også tok kvalmestillende. Ved andre uttak fikk jeg petidin i stedet og det var både bedre smertelindring og jeg slapp kvalmen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Takker for svar:-)...jeg ga beskjed til sykehuset og skulle denne gangen få smertestillende sprøyte og ikke tabeletter...de sa jeg ikke skulle bli kvalm med denne sprøyta så da prøver jeg det og håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen:-)

Skal ha uttak imorgen,håper alt går bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...