Gå til innhold

Litt oppmuntring?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Vil bare si at jeg mistet to ganger i siste halvdel av 2008. En SA i uke 7 og en SA i uke 6-7. Var så langt nede....

Nå er jeg blitt gravid igjen og går på Pregnyl og Albyl E. Er kommet til uke 10-11!!! Gynekologen sier at dette ser lovende ut-i dag så jeg den lille...4 cm...hjertet banket fint... kanskje alle gode ting er tre?

Da jeg mistet, var jeg ofte inne på sidene her og bestemte meg for å skrive igjen dersom det gikk bra... Det er enda tidlig, men håpet kan ingen ta fra meg :-)

Fortsetter under...

Gratulerer! Det høres jo veldig lovende ut; du er åpenbart over "kneika" rundt 7 uker :)

For vanlige folk er jo der du er nå nettopp den tida de begynner å slappe av og regner med at det går bra. Når man har mistet - og som deg til og med to ganger - har man vel også fått en grunnleggende skepsis eller respekt når det gjelder hvor følsomt og sårbart det er å bære fram et nytt liv. Men du høres optimistisk ut og det er bra! Dette er uansett et stort framskritt i forhold til de tidligere graviditetene.

Gratulerer igjen! Med god oppfølging håper jeg du får en hyggelig og ni måneder lang graviditet.

hei anonym

ratulerer så mye og lykke til

kan jeg spørre deg om hvorfor du går på pregnyl og albyl e nå? er det noe du har vårt til utredning for? og fikk du utredning etter 2 aborter?

jeg har selv mistet 2 ganger nå på 4 mnd begge gangene endte det i missed abortion rundt uke 7. har to friske barn fra før født før abortene..

lurer på om jeg skal be om utredning selv

Pregnyl er noe hormongreier som lurer kroppen til å reagere "gravid" og Albyl e brukes for å tynne ut blodet..

Man har funnet ut at mange kvinner som aborterer gjør det fordi kvinnens blod ikke fungerer slik det skal så embryoet får ikke den næringen det skal ha og slutter å vokse og dør....

Jeg har en fantastisk gynekolog som hjalp meg med alt. Jeg har ikke fått noen spesiell utredning på sykehuset, for det er vanlig først etter tre aborter...Han sa at disse medikamentene er vanlig å bruke i flere ulike tilfeller f.eks. kvinner som har blitt kunstig befruktet og kvinnner som har hatt flere aborter.

Jeg håper det hjelper for meg. Har lest om flere andre her inne som også har gått på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...