Gå til innhold

Gåvogn- et "must" eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurt eller bare unødvendig bruk av penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å lære å gå er den ikke nødvendig i det heletatt.

Ingen av mine to gående brukte gåvogn til det. Men i ettertid har de lekt mye med dem . Jepp, har 2:o)

Skrevet

Absolutt ikke unødvendig.

Begge jentene mine har hatt gåvognen til Brio. Den kan du stille inn hjulene på slik at det er mer motstand når barnet akkurat har begynt å gå, slik at det ikke stuper fremover.

Har hatt masse glede av denne.

Kan absoulutt anbefales.

Skrevet

Det har gutten min aldri hatt. Han er tre og ser ikke ut til å ha blitt traumatisert av å ikke ha det:) Gå kan han også:D

Skrevet

For å lære å gå med så er den ikke så viktig, for det vil hun lære selv uansett.

Men det er et kjært og mye brukt leketøy etter at hun hadde lært å gå:) Hehehe.. det gjør det veldig enkelt for henne å frakte alle lekene sine inn på kjøkkene til mamma;P

Hun blir 3 år nå og bruker den fortsatt.

Skrevet

Lurte på om jeg skulle kjøpe en brukt på finn, men har i grunn egentlig ikke helt sett den store nytten av en sånn vogn..

HI

Skrevet

Er det fest JENTER som har sånne vogner? IKke GUTTER?

HI

Skrevet

Bare noen dager etter vi fikk gåvogn slapp hun seg. Med en gang hun fikk den raste hun over golvet, att og fram. Til slutt glømte hun at hun ikke hadde vogna foran seg.

nr. 2 har også hatt mye glede av gåvogna. Ikke nødvendig å ha, men veldig moro. Ikke er de dyre heller. Skal du kjøpe så pass på at det er en som ikke er fo lett, da bare velter de. Feks. syns jeg denfra ikea ikke kan brukes før de er helt stødige.

Skrevet

For å gå; litt stress faktisk (da er brio sin genial)

For lek; genial. Den mest brukte leken i huset! (Har en ole brum med masse musikk;o)

Skrevet

gutter har også!

Både brio og plast!

Skrevet

Det er faktisk den leken begge mine har brukt mest. Først som støtte til å gå, deretter som bil som de farer over gulvet med. Storebror på fire bruker den fortsatt som racerbil, selv om han da må krangle med søsteren for å få bruke den. Hun er 1 år og farer over gulvet i rakettfart med denne foran seg. Hun ar sluppet seg, men når det skal gå fort er denne vogna en god støtte:)

Skrevet

Er like mye for gutt som for jente.

Skrevet

Min gut fekk prøve gåvogn på besøk, og han for over golvet medan han skrattlo, så me måtte ut og handle ei sjølv. Han har ikkje interessert seg så mykje for leikar før han fekk denne då han var 10 mnd.

Han fekk gåbil til 1 års dagen, og denne og er stas, men den er ikkje så stødig å gå med som briovogna, fordi den er så lett. Nevøen min på 3 brukar gåbilen sin enno. Om guten din kan gå nokonlunde stødig er kanskje ein gåbil like spennande som ei gåvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...