julebompi Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har egntlig aldri vært en sjalu person. inntill for et par år siden. Jeg fikk da høre et rykte om at min samboer hadde vært utro mens jeg var ute og reiste. Jeg konfronterte han med saken og fikk selvfølgelig en forklaring om at dette bare var rykter og at det er bare en kvinne i hans liv.o.s.v... For ca et år siden kom jeg over et bilde han hadde på telefonen. Bilde var av han selv, naken på badegulvet. Bildet var sendt som Sms til en kvinnelig kollega med følgende tekst "savner deg" Jeg la bildet "åpent" på telefonen slik at han skulle se at jeg hadde sett det. Han kom med en forklaring på at meldingen skulle til meg og at han ved en feil hadde sendt den til henne. nok en gang med gråten i halsen hvor han benådet at jeg var den eneste kvinnen i hans liv.. Vi har barn sammen og er forlovet og er for meg mannen i mitt liv, så jeg "kjøpte" forklaringen hans. Etter dette har jeg aldri klart å stole helt på han igjen. Jeg tenker ofte på den sms`n og prøver å overbevise meg selv om at han sikkert hadde sendt den feil.... Som sagt har jeg aldri vært en sjalu person, men siden dette skjedde føler jeg meg ikke sikker på at han er helt ærlig mot meg. Han jobber i et kvinnedominert yrke, og min sjalusi er derfor ikke noe mindre. Det har ført til at jeg flere ganger har sjekket inboksen og utboksen på hans mobil for å se om han lyver for meg. Jeg er en del ute å reiser i jobben min og han er mye hjemme med ungene alene. Jeg har nå oppdagen at hver gang jeg er borte, sender meldinger til en bestemt kvinnelig kollega. Meldingene er selvfølgelig slettet både innboks og utboks. og alle meldingene er sendt sent på kvelden/natten. Alle meldinger han får og skriver til henne som er jobbrelatert er ikke slettet. Jeg føler meg såret og skuffet, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tenker at jeg kanskje tar "feil " denne gangen også, jeg vet ikke. Jeg føler jeg har gjort noe "galt" ved å lese hans meldinger, og får derfor ikke til å konfrontere han med det. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg konfrontere han med det eller bare la ting gå sin gang. Jeg føler at jeg har blitt mer og mer kald mot han, og hver gang jeg kommer hjem og ser at han har sendt meldinger med henne. blir jeg dårlig humør og avvisende på hans forsøk på å klemme og kose med meg.. Jeg er veldig veldig glad i han, men føler at min sjalusi nå går ut over mine følelser for han. Vi har jo barn sammen og har det ellers perfekt sammen. Jeg har liksom sett for meg resten av mitt liv sammen med denne mannen og har aldri vært utro selv.. Noen som kan gi meg et godt råd.????
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hvorfor puler han en annen dersom du er kvinnen i hans liv? Du vet det er sånn, slutt å narre deg selv.
Full house Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Konfronter han. Og i og med at du har "fersket" han før, hadde det vært kroken på døra for meg denne gangen. Hva det er for deg, er det bare du som vet.
Marbella Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Hæregud ta til vette og slutt å lur deg selv.......jeg ville ha laget et helvete på jord ha ha ha.......jeg er ganske hevngjerrig, tror jeg hadde kastet han ut og ringt mannen til kollegaen.......
kitty litter Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Beklager, men han høres ut som en utro jævel..Er selv sjalu av meg og vet at jeg ALDRI kunne ha levd på den måten og hele tiden ha en følelse av at han flørter med ei annen.. Kan du ikke konfrontere han med det hele igjen? Kanskje be han bytte jobb? Slutte å sende meldingder til denne kollegaen? Si at det sårer det osv.?? Vet ikke om dette var noen gode råd, men noen tanker ihvertfall...
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Det er bare deg selv det går ut over om du ikke sier noe ...det er du som kommer til å være ulykkelig, usikker og redd, han derimot vil kunne fortsette å leve livets glade dager med din "velsignelse". Jeg hadde lagd h&%¤&%, enkelt og greit. Om jeg hadde hatt en skikkelig god dag kunne jeg vurdert å fortsette forutsatt at han byttet jobb og aldri verken så eller snakket med kvinnemennesket igjen. (og ja ... jeg er "lett sjalu" av meg).
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde pælma alle klærne hans ut vinduet, bedt han komme seg til helvette ut fra huset mitt.... Har det skjedd før at han er utro, er han det nok igjen... Sorry...
♥ McQueen♥ Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Enig med alle over. Slutt å lure deg selv... Desverre.. Men bare lurer på en ting, hvordan vet du at han sender mld sent på kvelden om alle mld er slettet??
h2lita Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Ta telefonen hans, send en kinky melding til henne, og se hva svar du får... Er nok en rimelig stor sjanse for at du får bekreftet dine mistanker. Kanskje ikke den mest ok måten å catche han på, men om vi tenker overtramp her, er det rene tåspissdansen mot det han gjør mot deg! Himmel&hav...om dude'n din sender nakenbilder til feil person ville vel det normale vært at han hadde fortalte det til deg!! Sjansen for at en slik feilmelding blir årets snakkis er vel temmelig stor... Get a grip girl! Unnskyldningene hans hører hjemme i en stand-up forestilling.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Hvordan veit du at han sender sms'er til henne på "kveldstid" som han sletter?
Gemini7 Skrevet 31. mai 2010 #11 Skrevet 31. mai 2010 Det lurer jeg på og: du skriver at inn- og utboksen er tømt, like fullt vet du at han har sendt mld til henne på kvelder/netter når du er borte? Hvordan vet du det? Jeg hadde blitt fyr og flamme om han sendte nakenbilde og savner-mld til en kvinnelig kollega m en latterlig bortforklaring. da hadde min tillit til ham i praksis vært knust. Hvis du VET at han alltid sender en spes dame mld (uten at jeg skjønner hvordan når mldboksene er tomme), så er det bare en ting å gjøre: konfronter ham! Og bruk magefølelsen din til å vurdere om det han sier faktisk holder vann. Hvorfor sender han bare til henne? Om kvelden? Er hun pen? Hadde hun vært en "husmor" på 60 så hadde jo sikkert nervene roet seg litt, mener jeg.. Det lukter fishy, spør du meg..
julebompi Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 31. mai 2010 meldingsloggen sier hvem han har sendt meldinger til og når. Tror ikke han vet at den også "skulle" vært slettet. Takk for masse gode råd.
Gemini7 Skrevet 31. mai 2010 #13 Skrevet 31. mai 2010 Ok, skjønner! Jeg skrev forresten at jeg ahdde blitt "fyr og flamme"- som egentlig er et positivt begrep- mente selvsagt "i full fyr". På en veldig sint måte!!! Konfronter ham! Hvorfor sender han bare til henne?? Så sent? Var hun den samme kollegaen som fikk nakenbildet? denne karen skal stilles til veggs!!!! ikke la deg tråkke på!!!
julebompi Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2010 Ha funnet ut at han har en meldingslogg som sier hvem han har sendt meldinger til og når.Han er nok ikke klar over den selv, siden den ikke er slettet. Har deretter sjekket om meldingene er i innboks utboks....men de er slettet.
julebompi Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 31. mai 2010 jeg vet jo ikke hva han har skrevet. Jeg vet jo at magefølelsen sier at dette ikke er ok. Men prøver nok å overbevise meg selv om at det sikkert ikke er noe... Forøvrig er det en annen kollega han nå sender melding til enn hun som fikk bilde. Han har byttet jobb i mellomtiden.
thricane Skrevet 31. mai 2010 #16 Skrevet 31. mai 2010 kan godt skjønne du kvier deg, for det er vel egentlig ikke noe tvil her? om du virkelig trenger nok en bekreftelse, så gjør som h2lita skriver. send en melding til kollegaen. da får du raskt svar. jeg regner med dette er samme kollega som han "sendte feil" til...
julebompi Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 31. mai 2010 tror ikke lenger det finnes trofaste menn der ute???
julebompi Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 31. mai 2010 nei det var en anne kollega som fikk bilde, han har bytta jobbe siden den gang.
thricane Skrevet 31. mai 2010 #19 Skrevet 31. mai 2010 huff, jeg føler meg deg altså. for meg er dette litt for mange "tilfeldigheter" til at jeg hadde klart å la det ligge. og det er aldri et godt tegn når noen sletter meldinger på den måten.
May-juli07+mai09 Skrevet 31. mai 2010 #20 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er ikke sjalu men hevngjerrig! Jeg hadde dratt å konfrontert kollegaen jeg... For din mann kjenner deg og kan juge og trykke på punkter hos deg. Men det kan ikke en kollega som ikke kjenner deg... du ser med en gang om hun juger!!! Så hadde jeg kastet alle klærne hans ut i bilen hans og byttet lås på døra... Enkelt og greit, vanskeligere er det ikke!!! Masse lykke til, hva enn du gjør!!
Gjest irismor Skrevet 31. mai 2010 #21 Skrevet 31. mai 2010 Snart St.Hans :-) Hadde hivd ut alle hans klær og ting. Funnet frem tennvæske og fyrstikker og lagd tidenes st.hansbål =o) Så lenge du føler at han er utro og han lyver til deg kan det aldri komme noe godt ut av det forholdet.
ano`num *17.03.10* Skrevet 31. mai 2010 #22 Skrevet 31. mai 2010 Har du fått det bildet? Hver gang jeg har sendt ei mld feil ville jeg sendt den til rett person likevell! Hadde jeg sendt noe slikt feil, hadde jeg nok ringt til den som skulle hatt det. Enten for å le eller gråte Har sendt mye rart feil jeg altså! Jeg har aldri greid å holde det hemmelig etterpå. (Med mindre det bare har vært en bagatell) Jeg hadde ikke trodd på forklaringene han kom med. Har forresten vært i samme situasjon en gang.... Fant tilfeldigvis mld med ".....det var så godt å kjenne deg inntil meg igjen i dag....." og "....herregud så sexy du er...." Jeg brant så av at stakkars naboen som jobbet i hagen stoppet opp. Følte meg ikke høy i hatten da jeg gråtende løp ut i bilen for å dra på jobb! Han hadde nok hørt alt. Etter et par uker med noe som muligens kan kalles isfront ordnet det seg sakte. Antagelig mest pga situasjonen vi var i som par; med husbygging osv. Det ble litt sann; vi kan ikke selge nå og ingen av oss klarer det alene opplegg. I dag er det ikke det samme som det er. Jeg har aldri orket å konfrontert henne det gjelder, enda jeg fortsatt snakker med henne. Hver gang de to kommer i nærheten av hverandre ser jeg ubevist etter tegn. Samme med hver gang det er snakk om ting som kan angå henne.
Villa Perlesukker Skrevet 1. juni 2010 #23 Skrevet 1. juni 2010 Uff jeg skjønner bare ikke at dere klarer å leve slik jenter. Det er så mange koselige, ærlige og trofaste menn der ute. Dere er verd så mye mer. Tro meg. Henger meg på alle andre som sier at du må avslutte forholdet med han. Ting vil aldr bli det samme mer. Lykke til og klem fra meg
Gjest Filifjonka Skrevet 1. juni 2010 #24 Skrevet 1. juni 2010 Uff, så kjipt. Du må konfrontere ham. Hvis du holder det for deg selv blir det jo bare slik at du går og lider under dette. Du må konfrontere ham! Og en ting til: Antagelig vil han prøve å vri det slik at DU skal få skyldfølelse for å ha snoket på hans mobil. IKKE GODTA DET! HAN er drittsekken her, ikke du! Om det er galt å snoke, så er det verre å ljuge og være utro. *støtteklem*
FanteGuri Skrevet 1. juni 2010 #25 Skrevet 1. juni 2010 Dette lukter svidd helt til fjells! Nå må du ikke la han lure deg mer.. Om jeg hadde funnet ut noe slikt om mannen min hadde jeg ikke nølt med å konfrontere ham, og hadde han kommet med latterlige forklaringer, hadde jeg gått til kollegaen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå