M2M2M Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Trenger dagmamma til vår sønn på 15 måneder frem til 23. august. Det er mest prekært i august. Er det noen som har ledig kapasitet?
voksen dagmamma Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er ledig i august og bor på vestli er ikke lange biten fra lørenskog.Har mange gode referangser. Med vennlig hilsen Gro
bebang Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Hei Jeg bor på Fjellhamar. Jeg er i fra Fillipinene og har hvert aupair 2 år i Danmark og 2 år i Norge. Siden januar har jeg hvert dagmamma for 3 barn i Oslo 2 barn på det meste samtidig. Jeg har nå ei som vill starte i barnehagen august. og er derfor intresert i å finne noen nye i fra august Håper jeg hører i fra dere Jasmin Mobil 45 01 39 23 Nb prøver meg på norsk er best forløpig på engelsk
bebang Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Hi ,good day imYazmin 31,i live in Fjellhamar . i used to work as a dagmamma , i had took care 3 kids since january and now they got a BHG plas. im free to start in July. if you are interested please call me 40961878 for more info about me. thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå